انتخاب عکس مناسب برای بوم

 

انتخاب عکس مناسب برای بوم

 

 

انتخاب عکس دلخواه شما برای بوم

درست است که مردم عکس های منحصر به فرد را دوست دارند اما وجود عکس های دیجیتالی و چاپ دیجیتال این امکان را فراهم کرده است که یک عکس را چند بار روی کنواس چاپ کرده و آن ها را به هدیه های جذابی تبدیل کنید. چاپ عکس روی بوم و هدیه آن به بزرگترهای خانواده آن ها را خیلی خوشحال می کند. خصوصا اگر این عکس ها خاطره انگیز باشد و روی بوم با کیفیت چاپ شده باشد.

ویژگی مهمی که این چاپ دارد این است که برای نقاش ها و عکاس های حرفه ای خیلی سودمند است. با کمک گرفتن از چاپ دیجیتال عکس، می توانید کارهای خود را روی بوم چاپ کرده و به فروش برسانید.

بوم هم برای افراد معمولی و هم هنرمند ها خیلی مزیت دارد به همین دلیل انتخاب پر طرفداری می باشد. قابلیت هدیه دادن آن باعث شده است درخواست برای پ بوم با سبک چاپ دیجیتال به مناسبت های مختلف به شدت افزایش یابد.

می توانید طرح مورد نظر چاپی خودتان را از سایت های معروف فروش عکس مانند شاتر استوک (shutterstock) تهیه کرده و برای چاپ آن به یکی از مراکز چاپ مراجعه کنید. اینکار در شرکت چاپ خانه طراحان سام به راحتی انجام می پذیرد.

اندازه تابلو بوم

معمولا انتخاب عکس به این شکل نیست که برای قالب با اندازه مشخص عکس انتخاب شود، بلکه برای هر عکسی با هر سایزی می توان قالب ساخت.

کاغذهای بوم در هر سایزی موجود هستند. قالب هایی را که افراد حرفه ای برای بوم می سازند کاملا تنظیم شده هستند و به فریم دیگری نیاز ندارند و این کار میزان هزینه را کاهش می دهد.

همانطور که گفتیم کاغذهای بوم در اندازه های مختلفی یافت می شوند. مردم معمولا برای دیوار پشت شومینه و جاهای دیگر خانه، بوم سفارش می دهند و دکوراسیون خانه را تکمیل می کنند.

مزایای استفاده از عکس مناسب برای بوم

به نمایش گذاشتن عکس در اتاق ها دیگر چیز جدیدی نیست. پیدایش چاپ دیجیتال یکی از مجلل ترین و عالی ترین گزینه ها برای به نمایش گذاشتن عکس های مورد علاقه شماست. انتخاب عکس بوم به سبک چاپ دیجیتال در مقابل سایر روش های چاپ برتری و مزایای زیادی دارد.

عکاسی دیجیتال اشتراک گذاشتن عکس ها را با دیگران خیلی آسان کرده است. با چند کلیک می توانیم عکس ها را به کمک ایمیل ارسال کنیم. یا آن ها را در وب سایت آپلود کرده و یا در شبکه های اجتماعی منتشر کنیم. با این حال این ترند هم زیاد جالب نیست.

به عبارتی دیگر تمام عکس ها و خاطرات ما در حافظه کامپیوتر مانده و متاسفانه در زندگی واقعی و اتاق های خود نمی توانیم عکس ها را نمایش دهیم.انتخاب درست عکس بوم با سبک چاپ دیجیتال به این مشکل پایان می دهد و دوباره عکس ها در اتاق و منزل ما ظاهر می شوند و دکوراسیون خانه ما را تکمیل می کنند.

در خانه طراحان سام چاپ روی بوم با بهترین کیفیت چاپ و دقت به مشتری ارائه میشود.

 

محصولات مرتبط