چاپ بنر خیر مقدم و بنر تبریک


 چاپ بنر خیر مقدم و بنر تبریک
چاپ بنر خیر مقدم و بنر تبریک

چاپ بنر خیر مقدم و تبریک، برای خوشامدگویی به مهمانان تازه وارد چه رسمی، چه زیارتی و چه اداری به مکان‌هایی چون مدرسه، دانشگاه، موسسات، خانه و… انجام می‌شود. کسب و کار‌های کوچک و بزرگ دست کم یکبار برای بیزینس خود (معرفی شرکت، یک پیام مشخص، یک محصول) از بنر تبلیغاتی استفاده کرده‌اند. همچنین از بنر در مسابقات ورزشی، انواع افتتاحیه، تبلیغات ملک استفاده می‌شود.

چاپ بنر خیر مقدم برای چیست؟

آیا برای شما هم پیش آمده که اقوام و یا آشنایان سفری به عتبات عالیات داشته اند. در گذشته تبریک گفتن به مسافران از راه دور، بدین صورت بود که باید به منزل طرف مقابل می‌رفتند و رو در رو تبریک می‌گفتند. اما امروزه وجود بنرها کار را بسیار آسان‌تر کرده است.

بدین صورت که بنرها را برایشان چاپ می‌کنند و در نزدیک محل زندگیشامی‌کنند. در واقع چاپ بنر خیر مقدم و تبریک و نصب کردن آن در معرض دید عموم، نوعی ادای احترام به دلیل بازگشت آن‌ها از سفر معنوی است.

نکات مهم در چاپ بنر خیر مقدم و تبریک

از آنجایی که از این بنر در مکان‌های متفاوتی استفاده می‌شود، لازم است برای هر مکان، به گونه‌‌ای متفاوت طراحی و چاپ شود. مواردی هم وجود دارد که اطلاع و پیاده سازی آن، به زیباتر شدن بنر کمک می‌کنند. در ادامه با ذکر این موارد همراه شما هستیم:

  • چاپ بنر خیر مقدم و تبریک در اندازه‌های متفاوت انجام می‌شود.
  • می‌توانید طرح‌های گرافیکی و قالب بنر تبریک خیر مقدم را خودتان به گونه‌‌ای انتخاب کنید که بسته به کاربرد، بهترین جلوه را داشته باشد.
  • انواع پیام‌ها و متن‌ها برای تبریک وجود دارد. سعی کنید از دلنشین‌ترین و صمیمانه‌ترین آن استفاده کنید.
  • درست است که می‌توانید از انواع رنگ‌ها در طراحی بنا تبریک خیر مقدم استفاده کنید، اما بهتر است از رنگ‌های سنگین و گرم استفاده کنید.
  • اگر بنر برای فردی است که از زیارت برگشته، استفاده از عکس‌های عتبات عالیات (کربلا، مکه مکرمه، سوریه و غیره) به عنوان بک گراند بسیار زیبا خواهد بود.
  • استفاده از رنگ‌های آرامش بخش چون سبز یا آبی در پس زمینه باعث جذب افراد می‌شود.
  • برای نوشتن متن می‌توانید از شیپ‌ها کمک بگیرید.
  • طراحی بنر خیر مقدم را به گونه‌‌ای انجام دهید که بتوانید آن را در اندازه‌ها و ابعاد مختلف چاپ کنید. در واقع بنر باید قابلیت تغییر سایز داشته باشد.
  • علاوه بر داشتن متون دل انگیز، استفاده از عکس‌های زیبا در بنر تاثیرگذار است.

چگونه بنر تبریک خیر مقدم را طراحی کنیم؟

امروزه عمل و تکنولوژی رشد بسیار چشمگیری داشته است. تا چند سال اخیر برای طراحی بنر، سفارش دهندگان باید طرحی را که می‌خواستند، ارائه می‌دادند و فرد طراح آن را طراحی می‌کرد و سپس چاپ می‌شد، این پروسه مشکلاتی داشت.

اولین مشکل این بود که زمان زیادی باید صرف می‌کردید تا بتوانید چاپ بنر خیر مقدم و تبریک را انجام دهید. مشکل بعدی این بود که چون سفارش دهنده نمی‌توانست به خوبی چیزی که می‌خواهد را توضیح دهد و فرد طراح هم متوجه نمیشد، نهایت کار چیزی نبود که به مزاق سفارش دهنده خوش آید! اما راه حل چیست؟

امروزه طراحی بنر تبریک خیر مقدم حتی توسط سفارش دهندگان امامان پذیر است. فروشگاه‌های متعددی که در این زمینه به صورت اینترنتی هم فعالیت می‌کنند، طرح‌های آماده‌‌ای در صفحه سایت خود قرار داده اند.

همچین نمونه کارهای انجام شده هم در سایت‌ها موجود است تا اعتماد شما به کیفیت کار را بالا برده و حتی تعداد گزینه‌های انتخاب شما بیشتر شود. با مشاهده این بنرها و استفاده از طرح‌های آماده و در صورت نیاز ایجاد تغییراتی در طرح و رنگ، می‌توانید انتخاب کنید چه نوع بنر مد نظرتان است.

البته در طرح‌های آماده از تکنیک‌های جدید روانشناسی تبلیغات روز دنیا و روانشناسی رنگ‌ها استفاده شده است تا طرح نهایی در زیباترین حالت خود باشد. با استفاده از این بنرها در زمانتان صرفه جویی کرده‌اید.

بسیاری از سایت‌های اینترنتی هستند که بنر تبریک خیر را به صورت لایه باز و رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند. طراحی این بنرها به گونه‌‌ای است که قابلیت ویرایش و شخصی‌سازی دارد و از این رو ایجاد تغییرات در آن آسان است.

یعنی در برنامه فتوشاپ می‌توانید در پس‌زمینه، سایز (کوچک- متوسط-بزرگ)، رنگ‌بندی قالب، ابعاد (عمودی-افقی)، اندازه، رنگ، نوشته‌ها و متن، تصاویر و عکس، وکتورها، اندازه فونت، چیدمان عناصر آورده شده در طرح، حاشیه، نوع فونت و غیره تغییرات ایجاد کنید. حتی استفاده از تصاویر تایپوگرافی هم امکان پذیر است.

اما اگر به فتوشاپ آگاهی ندارید، می‌توانید طرح انتخابی و دلخواه را به دست یک فرد حرفه‌‌ای بسپارید تا بنر را برای شما طراحی کند. در هر صورت، کار شما بسیار ساده می‌شود و در نهایت هم به نتیجه دلخواه دست می‌یابید.

چگونه بنر تبریک خیر مقدم را چاپ کنیم؟

پس از گذراندن مراحل طراحی بنر تبریک خیر مقدم باید به فکر چاپ آن باشید. فکر می‌کنم با مرحله چاپ هم آشنایی داشته باشید. در گذشته معمولا در چاپخانه‌ها این کار را انجام می‌دادند. البته تعداد بنرها به قدری زیاد بود که باید از یک ماه قبل به فکر چاپ بنر بود. اما اگر نیاز به یک بنر فوری داشتیم، باید چه کار کنیم؟

امروزه فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری در حوزه چاپ بنر خیر مقدم و تبریک فعالیت می‌کنند که خدمات ۲۴ ساعته ارائه می‌دهند و تحویل سریع دارند. با کمک این فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بنر دلخواه دسترسی پیدا کنید.

نکاتی که باید قبل از چاپ بنر خیر مقدم و تبریک در نظر گرفت

لازم است قبل از چاپ بنر به موضوعاتی توجه شود تا کار نهایی به بهترین نحو ممکن صورت گیرد.

  • شرکت چاپ: اولین موضوعی که در رابطه به چاپ بنر اهمیت دارد، شرکت چاپ است. شرکتی که برای چاپ انتخاب می‌کنید باید قابل اعتماد و معتبر باشد. داشتن تجربه کاری بالا و نمونه کار نیز از موضوعات مهم است. علاوه بر این، ارسال سریع برای یک شرکت چاپ باید در اولویت قرار گیرد.
  • اطمینان از بنر: منظور از این موضوع، بررسی دقیق بنر است. قبل از ارسال بنر برای چاپ، باید محتوای بنر را به خوبی بررسی کنید. این بررسی باید از ابعاد متفاوتی انجام و به شرکت چاپ بازگو شود:
  • 1.نوشته، نوع و اندازه فونت 2.سایز و اندازه 3.رنگ بندی 4.عمودی یا افقی بودن 5.عکس 6.چیدمان 7.حاشیه

  • نوع چاپ بنر: مطمئنا شما هم مثل بسیاری از افراد فکر می‌کنید بنر تنها روی پارچه چاپ می‌شود. در حالی که این گونه نیست. چاپ بنر خیر مقدم و تبریک روی مواد مختلفی صورت می‌گیرد که ضخامت، دوام و انعطاف پذیری مختلفی دارند. باید مشخص کنید که می‌خواهید بنر خود را روی چه چیزی چاپ کنید؟ پارچه، وینیل یا توری؟

1.پارچه: بنرهای پارچه‌‌ای روی ساتن یا پلی استر چاپ می‌شوند. طراحی و جلوه روی این نوع بنرها بسیار زیبا است. در واقع می‌تواند بهترین انتخاب برای کسب و کاری باشد که کیفیت برایش مهم است. این نوع بنر قابلیت شستشو دارد و چروک نمی‌شود. توصیه می‌شود از این نوع بنر در فضای بسته استفاده شود، اما اگر در فضای باز هم مورد استفاده قرار گیرد، مشکلی ایجاد نمی‌کند.

2.وینیل: این نوع چاپ به دوام و مقاومت بالایش معروف است. چون خاصیت ضد پارگی دارد در فضای باز و بسته مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته وزن سنگین این بنر، امکان جابه‌جایی راحت را ندارد. در صورتی که به درستی جابه‌جا نشود، چروک می‌شود.

3.توری: خاصیت نفوذپذیری این نوع بنر، آن را مناسب فضای باز کرده است. چون در برابر انواع وضعی آب و هوایی مقاوم است و جلوه زیبایی دارد، به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته این نوع چاپ برای بنرهای بسیار بزرگ مناسب‌تر است.

چاپ بنر خیر مقدم و تبریک را به کدام شرکت بسیاریم؟

به دلیل فراوان بوده شرکت‌های چاپ، انتخاب بهترین آن کمی ‌دشوار است. اما اگر به دنبال شرکت چاپی هستید که از همه لحاظ مناسب باشد، خانه طراحان سام را معرفی می‌کنیم. شرکت چاپ خانه طراحان سام در تهران واقع شده و از سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت کرده است.

طی پنج سال سابقه کاری خود بهترین و باکیفیت‌ترین بنرها را چاپ و در راستای رضایتمندی مشتری حرکت کرده است. خدمات ۲۴ ساعته این شرکت چاپ از طریق تلگرام و واتساپ این امکان را برای مخاطب ایجاد کرده که در سریع‌ترین زمان ممکن به بنر دسترسی پیدا کند.

البته این شرکت چاپ به دلیل بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی از پذیرش حضوری مشتریان بدون هماهنگی قبلی معذور است. ظرفیت بالای تولید و تحویل سریع موجب شده که مشتریان بسیاری به این شرکت چاپ سفارش دهند.

از آنجایی که خانه طراحان سام از به روز‌ترین تجهیزات استفاده می‌کند، کیفیت بالایی در انواع چاپ ارائه می‌دهد. از موضوعات مهم در این شرکت چاپ، قیمت مناسب است. به گونه‌‌ای که اگر چاپ در تیراژ بالا باشد، ۲۰ درصد تخفیف به سفارش دهنده تعلق می‌گیرد.

قابل ذکر است که خانه طراحان سام علاوه بر چاپ بنر، در زمینه انواع چاپ دیجیتال ورقی، فضای داخلی و خارجی، بک لایت و چاپ روی اجسام سخت فعالیت می‌کند. همچنین آماده خدمت رسانی به سراسر کشور در زمینه لایت باکس، لمینت و شاسی، برش دیجیتال، حک و برش لیزر و سازه تبلیغاتی است.

برای چاپ بنر خیر مقدم و تبریک از طریق واتساپ و یا تلگرام با خانه طراحان سام در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط