بک لایت استیکر

    • بک لایت پارچه
      • استیکر یا وینیل متریالی نازک است که پشت آن چسب‌دار شده و جنسی از پی وی سی(pvc) دارد.

        بک لایت تصویر یا زمینه‌ای است که قابلیت عبور نور از خود را دارد و از پشت توسط نور روشن می‌گردد این نور می‌تواند نور مهتابی، لامپ ال ای دی یا کم مصرف باشد. این نوع چاپ معمولا روی استیکر شیشه‌ای یا شیری انجام می‌گیرد.

        در طراحی تصویر برای چاپ بک لایت بهتر است از رنگ‌های تیره تر استفاده شود و به گونه‌ای باشد که قسمت های تیره نور کمتری از خود عبور دهد.

        چاپ بک لایت استیکر یا چاپ بک لیت وینیل به علت ویژگی‌های خاصی از جمله چسبدار بودن پشت آن، مقاوم در برابر پاره شدن، نصب و جداسازی آسان، مقاوم در برابر نور خورشید، رطوبت و سایر عوامل محیطی و ... امروزه در ابعاد متفاوت با روکش‌های سلفونی و لمینتی در چاپ داخلی و همچنین سطوح فضای بیرونی کاربرد تبلیغی و تزئینی فراوانی دارد مانند تبلیغ محصول و خدمت، استفاده در طراحی و دکوراسیون فضاهای مختلف و چاپ عکس روی بک لایت وینیل جهت هدیه دادن و ...

        در خانه طراحان سام چاپ بک لایت استیکر با دستگاه‌های مدرن و به‌روز یووی رول و فلت بد و جوهرهای اروپایی مخصوص انجام می‌گیرد.

        استفاده از دستگاه‌ها و جوهرهای خوب موجب می‌شود تا رنگ چاپ در دراز مدت از بین نرود و همچنین در برابر آب و رطوبت مقاوم باشد و با توجه به نیاز مشتریان از مرغوب ترین چسب ها برای ماندگاری‌های متفاوت در چاپ وینیل استفاده گردد.

        اگر روکشی از سلفون یا لمینت روی بک لیت وینیل کشیده شود، ماندگاری رنگ و مقاومت چاپ در برابر خط و خش و دیگر آسیب‌ها بیشتر می‌شود. این روکش‌ها با توجه به نظر و سلیقه مشتری می‌تواند به صورت مات یا براق باشد.

        بک لایت وینیل استیکر بر روی سطوح مختلف مثل پلکسی و شیشه به راحتی قابل‌ نصب است.

        انواع بک لایت استیکر

        جنس استیکر یا وینیل از PVC است که در ابعاد و اندازه‌های متفاوت قابل چاپ است. برای چاپ طرح بک لایت استیکر محدودیتی در ابعاد وجود ندارد با کنار هم قرار گرفتن استیکرها می‌توان ابعاد بزرگ چاپ کرد اما برای چاپ به صورت یک تکه با عرض‌های 100، 127 و 160 سانتی متر قابل چاپ است.

        اگر از روکش سلفون یا لمینت روی تابلو بک لایت استیکر استفاده شود ماندگاری رنگ چاپ شده و مقاومت بک لایت وینیل(استیکر) در برابر آسیب‌ها و عوامل محیطی مانند باران، حرارت بیشتر می‌شود.

        با توجه به نیاز مشتریان از مرغوب ترین چسب‌ها برای ماندگاری های متفاوت در چاپ وینیل استفاده می‌گردد.

        کاربرد بک لایت استیکر

        • از بک لایت استیکر می‌توان در طراحی فضای داخلی و دکوراتیو استفاده کرد.
        • استفاده از بک لایت استیکر در شیشه دکور مغازه و مراکز خرید
        • استفاده در پارتیشن بندی
        • استفاده در لایت باکس

        مزایای بک لایت استیکر

        • مقاومت بالا در برابر پاره شدن و خش
        • نصب و جداسازی آسان
        • استفاده برای چسباندن به مدت طولانی

        مراحل تولید بک لایت استیکر و نحوه نصب آن

        چاپ استیکر بک لایت با استفاده از دستگاه‌های یووی رول و فلت بد انجام می‌گیرد. پس از پروفایل سازی چاپ به صورت های مختلف بدون سفید، با سفید و سفید موضعی به صورت مستقیم روی استیکر انجام می‌شود. این نوع چاپ پس از لمینت شدن در برابر نور خورشید و سایر عوامل محیطی بیشترین مقاومت را دارد.

        چاپ استیکر بک لایت در عرض های مختلف تا 160 سانتی متر انجام می گیرد، در پروژه های با عرض بالاتر استیکرها در کنار یکدیگر نصب شده و در نهایت تصویری یکپارچه را به ما نمایش می دهند.

        استیکر به علت پشت چسبدار بودن به راحتی روی سطوح مختلف (شیشه و پلکسی) چسبانده می‌شود.

        مراحل سفارش بک لایت استیکر و نحوه ارسال آن

        برای سفارش چاپ بک لایت استیکر لازم است فایلی که مشتری ارسال می کند به صورت لایه بسته با فرمت هایTiff و PSD باشد.

        پس از ارسال فایل توسط مشتری و بررسی توسط اپراتور، سفارش ثبت شده و زمان انجام کار و تحویل محصول پس از بررسی مقدار کار چاپ (محاسبه بر اساس متراژ)، حجم، اندازه و تعداد کار به مشتری اعلام می‌گردد (این زمان از یک ساعت تا یک روز متفاوت است)

        ارسال بک لایت استیکر به تمام نقاط تهران با استفاده از آژانس، خدمات حمل و نقل اینترنتی و پیک موتوری انجام می گیرد و همچنین ارسال به کلیه شهرهای جهان و ایران از طریق زمینی، دریایی و هوایی امکان پذیر است.

      • قیمت چاپ بک لایت استیکر

        قیمت بک لایت استیکر یا وینیل بر اساس زمان یا متراژ چاپ و نوع روکش محاسبه می‌گردد.

        برای اطلاع از قیمت چاپ بک لایت وینیل یا استیکر از طریق تلگرام یا واتس آپ با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید.

                                 سفارش از طریق واتس آپ                          سفارش از طریق تلگرام

     

    محصولات مرتبط: