لایت باکس ایستاده

لایت باکس ایستاده

  • لایت باکس ایستاده فریملس
  • لایت باکس فریم لس
  • لایت باکس ایستاده
  • لایت باکس فریم لس ایستاده
     

    • لایت باکس فریم لس ایستاده از ضخامت قاب 4.5 و 7.5 سانتی متر برخوردار است .ساخت لایت باکس دیواری در دو رنگ نقره ای و مشکی انجام می‌شود، نور این لایت باکس‌ها به صورت ال ای دی SMD و LED می‌باشد. در مدل 4.5 سانتی، نور از نوع ال ای دی SMD لنزی می‌باشد که به صورت صفحه ای در کف سازه تعبیه می‌گردد.

      مدل 7.5 سانت قابلیت تولید با نور ال ای دی طرفین و کف را دارد و در صورتی که نور در اطراف تعبیه شود قیمت لایت باکس پایین تر خواهد بود.

      لایت باکس پایه دار 7.5 سانتی متری قابلیت دو طرفه شدن را دارد و بهترین گزینه برای فضاهایی است که از دو سمت مخالف نیاز به نمایش طرح خود را دارند. لایت باکس پایه دار به راحتی قابل حمل و جابه‌جایی بوده و گزینه مناسب برای فضاهایی است که شما نیاز دارید موقعیت لایت باکس را تغییر دهید.

      لایت باکس ایستاده را به راحتی می‌توان با پایه‌های جانبی و یا تحتانی تعبیه شده در آن روی هر سطحی قرار داد.

    • قیمت لایت باکس فریم لس ایستاده

      برای اطلاع ازقیمت‌های دقیق لایت باکس فریم لس ایستاده با مشاوران فروش ما در تلگرام یا واتس آپ در تماس باشید.

                               سفارش از طریق واتس آپ                          سفارش از طریق تلگرام

    لایت باکس ها نمایشگرهای قدرتمندی هستند که با اهداف جذب مخاطب بیشتر، کنار سایر تبلیغات به جایگاه ویژه‌ای دست یافته اند. با روشن شدن لایت باکس‌ها محتوای تبلیغاتی شما به طور شبانه روز برای مخاطبان به نمایش گذاشته می‌شود. با توجه به نیاز کسب و کارها، لایت باکس‌ها در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که یکی از انواع آنها، لایت باکس ایستاده است که در ادامه این جعبه تبلیغاتی را بیشتر معرفی خواهیم کرد.

    مزیت استفاده از لایت باکس ایستاده

    از روش‌های موثر برای تبلیغات کسب و کار، استفاده از لایت باکس‌های ایستاده است. آن‌ها به اندازه‌ای قابل توجه هستند که می‌توانند مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کنند. آن‌ها همه کاره هستند و می‌توانید هر پیامی را که می‌خواهید با جزئیات کامل، نمایش دهید. این روش تبلیغاتی مقرون به صرفه نسبت به سایر اشکال تبلیغات، توانسته رضایت بسیاری از صاحبان کسب و کار را برآورده کند. تابلوهای لایت باکس ایستاده مزایایی را برای کسب و کار شما فراهم می‌کنند که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

    تبلیغات ۲۴ساعته

    پس از پایان کار اداری و فرا رسیدن شب که کسب و کار شما تعطیل می‌شود، این لایت باکس‌ها هستند که همچنان به تبلیغ برند شما ادامه می‌دهند. افراد به سمت رنگ‌ها و نورهای جذاب کشیده می‌شوند که این موضوع بسیار طبیعی است و باعث شده است اهمیت استفاده از لایت باکس‌ها جهت تبلیغات، روز به روز افزایش پیدا کند.

    لایت باکس‌های ایستاده به دلیل اینکه به طور ۷/۲۴ می‌توانند تبلیغات را ارائه دهند، یک روش قدرتمند برای برندسازی به شمار می‌آیند. آن‌ها به اندازه‌ای روشن هستند که در تاریکی و در شب، به خوبی قابل مشاهده هستند و یک مزیت برای دیده شدن بیشتر کسب و کار شما هستند.

    از این طریق اطمینان حاصل می‌شود افراد بیشتری درباره برند و محصول شما صحبت خواهند کرد، افرادی که در حال قدم زدن هستند یا در حال رانندگی هستند، با دیدن این لایت باکس‌ها تصمیم‌های جدید را برای خرید خود می‌گیرند چرا که لایت باکس‌های ایستاده در فضاهای شهری، برند شما را به آن‌ها یادآوری خواهد کرد.

    دید دو طرفه

    از طریق تابلو لایت باکس‌های ایستاده دو طرفه تبلیغات خود را دو برابر کنید. از مزیت‌های تابلوهای دو طرفه لایت باکس این است که می‌توانید مخاطبان بیشتری را تحت تاثیر قرار دهید. این تابلوها می‌توانند لوگو، پیام، محصول و خدمات شما را به دیگران در جنبه‌های مختلف معرفی کنند.

    قابل به روزرسانی

    تصاویری که در لایت باکس‌ها مشاهده می‌کنید تصاویر چاپی هستند که پس از طراحی در کامپیوتر توسط دستگاه، چاپ شده و در لایت باکس قرار می‌گیرد. زمانی که صحبت از کامپیوتر می‌شود به این معنی است که می‌توانید از انواع گرافیک‌ها با طراحی‌های مختلف برای تصویر مناسب لایت باکس استفاده کنید. حتی می‌توانید بعد از مدتی تصاویر مورد نظر خود را تغییر داده و با بروزرسانی محتوا، پیام و تبلیغ خود را به شیوه جدیدتر ارائه دهید.

    جذب مشتری

    لایت باکس‌ها می‌توانند بر روی مخاطبان تاثیر گذاشته و حتی آن‌ها را ترغیب به استفاده از خدمات و محصولات شما کنند. در اینجا انتخاب تصاویر، طرح گرافیکی و کیفیت بالا می‌تواند تیر آخری باشد که برای جذب مشتریان به کار گرفته می‌شود. این جعبه‌های نورانی می‌توانند یک مرکز اطلاعاتی باشند که اطلاعاتی همچنین نحوه یافتن محصول، ارائه انواع خدمات و راه‌های ارتباطی را به چشم مخاطب می‌رسانند. با نصب لایت باکس به طور ایستاده در معابر شهری شلوغ، تعداد کسانی که با این تابلو ارتباط برقرار می‌کنند، افزایش پیدا می‌کند. در نتیجه در شناسایی و انتخاب محل نصب لایت باکس نیز باید دقت بالایی داشته باشید.

    تطبیق‌پذیری

    یکی از مزیت‌های مهم استفاده از لایت باکس‌های ایستاده تطبیق‌پذیری آن‌ها است. در تمام فضاهای داخلی و خارجی ساختمان‌ها از جمله نمایشگاه‌ها، ایستگاه‌های قطار و مترو، فرودگاه، پارک‌ها، خیابان‌ها، ساختمان‌های تجاری و اداری، سینماها و سایر فضاها قابلیت نصب دارند.

    انتخاب لایت باکس ایستاده برای فضای داخلی یا خارجی

    از اولین فاکتورهایی که برای انتخاب لایت باکس باید به آن توجه کنید، نصب آن در فضای داخلی یا فضای شهری است. معمولاً لایت باکس‌های ایستاده با توجه به ابعاد بزرگی که دارند، در فضای خارجی چشمگیرتر هستند و بیشتر نصب می‌شوند. از این رو باید مطمئن شوید متریالی که برای لایت باکس ایستاده در فضای شهری به کار می‌رود مقاومت بیشتری داشته باشد.

    لایت باکس ایستاده برای فضای خارجی

    لایت باکس ایستاده در فضای شهری باید در برابر شرایط جوی کاملاً ایمن باشد، دچار زنگ زدگی نشود و در برابر نور خورشید، برف و باران، باد و گرد و غبار، مقاومت داشته باشد تا هیچگونه آسیبی به اجزای داخلی لایت باکس وارد نشود. اطراف این جعبه نورانی باید کاملا مهر و موم شود تا از هرگونه ورود آب به داخل لایت باکس جلوگیری شود تا گرافیک و طرح مورد نظر دچار خرابی نشوند.

    از بادوام‌ترین و قابل اطمینان‌ترین متریالی که برای لایت باکس‌های ایستاده در فضای شهری استفاده می‌کنند، می‌توان به آلومینیوم اشاره کرد. این متریال که در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارد، بر اثر ضربه خم نمی‌شود و با قرار گرفتن در معرض آب نیز دچار زنگ زدگی نمی‌شود. قاب‌های آلومینیومی را می‌توانید در انواع رنگ‌ها انتخاب کنید، باید مطمئن شوید که رنگ آلومینیومی از نوع پودری باشد چرا که نسبت به رنگ‌های مایع عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهند و دوام طولانی‌تری دارند.

    نکته دیگری که برای نصب لایت باکس‌های ایستاده در فضای شهری باید در نظر بگیرید این است که به دلیل اینکه این لایت باکس‌ها از طریق برق روشنایی خود را به دست می‌آورند، اگر به درستی آب‌بندی نشوند، ممکن است دچار سوختگی شوند. بنابراین توصیه می‌شود لایت باکس ایستاده از نظر ایمنی و امنیت دارای گواهینامه‌های معتبر باشد.

    پشتیبانی گرافیکی در لایت باکس ایستاده

    تابش نور ال ‌ای دی‌هایی که در لایت باکس به کار می‌روند، تنها مواد شفاف و نیمه شفاف را می‌توانند روشن کنند. از این رو انتخاب متریال مناسب برای چاپ طرح گرافیکی، یک موضوع مهم است. درکنار انواع طلق، فلکسی فیس، پی وی سی و بک لایت، یکی از متریال‌هایی که برای طراحی چاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد، نوعی پارچه به نام تکستایل است که به راحتی تمام طرح‌های گرافیکی را پشتیبانی می‌کند. این پارچه توانسته با تمام استانداردها و گواهینامه‌های لایت باکس‌ها هماهنگی داشته باشد. طرح‌هایی که بر روی این پارچه‌ها چاپ می‌شوند باید توسط دستگاه چاپ یووی انجام شود.

    انتخاب چاپ یووی برای داشتن رنگ‌های غنی و عمیق روی پارچه است، بدون محو شدگی رنگ طرح مورد نظر می‌تواند تا مدت‌ها جذاب به نظر برسد. حتی زمانی که چراغ‌های لایت باکس خاموش است، رنگ طرح واضح و کاملاً چشمگیر است و در هر کجا لایت باکس ایستاده را نصب کنید، فوق العاده به نظر می‌رسد.

    پس از چاپ، دور تا دور پارچه دوردوزی، سپس در لایت باکس قرار می‌گیرد. مقاومت در برابر آب و خط و خش از مهمترین مزیت استفاده از این پارچه است. دقت داشته باشید همه پارچه‌هایی که برای چاپ گرافیکی استفاده می‌شوند با شرایط آب و هوایی سازگاری ندارند و از مقاومت یکسانی برخوردار نیستند. از این رو به هنگام انتخاب پارچه مورد نظر برای طراحی، به گواهینامه‌ها و استانداردهای که پارچه باید داشته باشد، توجه کنید.

    ابعاد لایت باکس ایستاده

    هیچ محدودیتی برای انتخاب ابعاد لایت باکس ایستاده وجود ندارد و می‌توانید با توجه به فضای مورد نظر و بررسی شرایط کلی فضا، ابعاد لایت باکس به طور ایستاده را بسیار بزرگ انتخاب کنید. اگر برای فضای داخلی لایت باکس را انتخاب می‌کنید ضخامت آن می‌تواند ۴۲ میلی متر با منبع نور ال ‌ای دی باشد، اما اگر در فضای خارجی و فضای شهری می‌خواهید لایت باکس ایستاده را نصب کنید، ضخامت آن تا ۹۰ میلی متر افزایش پیدا می‌کند و از لنز CREE-LED استفاده می‌کنند که علاوه بر اینکه روشنایی بیشتری دارد، ضد آب نیز است.

    نصب لایت باکس ایستاده

    آنچه لایت باکس ایستاده را نسبت به سایر لایت باکس‌ها متمایز می‌کند، نحوه نصب آن است. این لایت باکس از طریق یک پایه به زمین متصل می‌شود. ابعاد پایه با توجه به ابعاد لایت باکس تعیین می‌شود. ارتفاع پایه می‌تواند متغیر باشد ولی حدوداً بین ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر در نظر گرفته می‌شود. معمولا جنس پایه از فولاد است تا مقاومت و پایداری بیشتری داشته باشد. از طریق پیچ‌هایی که به زمین متصل می‌شوند، یک اتصال دائمی را برای لایت باکس به طور ایستاده فراهم می‌کنند.

    کاربرد لایت باکس ایستاده

    لایت باکس ایستاده به طور گسترده در بسیاری از مراکز تجاری، مراکز خرید، رستوران‌ها، کافه‌ها، سینما‌ها، نمایشگاه‌ها و فضاهای شهری قابلیت نصب دارند. هیچ محدودیتی برای انتخاب فضا وجود ندارد، تنها با انتخاب فضای داخلی و خارجی، باید آن را با متریال‌های سازگار سفارش دهید.

    سخن پایانی

    در دنیای تبلیغات که روز به روز با پیشرفت فناوری و تکنولوژی، نوع تبلیغات نیز تغییر پیدا می‌کند، در دهه اخیر لایت باکس‌ها توانسته‌اند فضای جدیدی را در حوزه تبلیغات ایجاد کنند. دسترسی آسان به این تبلیغات باعث شده است که اکثریت صاحبان کسب و کار برای تبلیغات محصولات و خدمات خود در فضای شهری و فضاهای داخلی، لایت باکس‌ها را انتخاب کنند.

    لایت باکس‌ ایستاده به دلیل ابعاد بزرگ جلب توجه بیشتری می‌کند، از این رو برای متمایز شدن با سایر رقبا، انتخاب ایده‌آل خواهد بود. تنوع در ساخت لایت باکس‌ها نیز بسیار گسترده است، می‌توانید آن‌ها را به صورت بدون نور، همراه نورپردازی، با متریال‌های مختلف از جمله آلومینیومی، کریستالی، مگنتی، اسنپ فریم، گردان یا ثابت سفارش دهید.

    مقالات مرتبط