چاپ و ارسال محصولات در دوران مقابله با ویروس کرونا


ویروس کرونا
اقدامات خانه طراحان سام در دوران مقابله با ویروس کرونا

ویروس کرونا یا کووید 19، عامل برهم زننده ی سبک زندگی رایج ما بود که باعث ایجاد تفاوت های بسیاری در کسب و کارها شد. خانه طراحان سام در راستای مسئولیت اجتماعی خود برای مقابله با ویروس کرونا از تدابیر و پروتکل های خاص بهداشتی برای جلوگیری از انتشار این ویروس در نظر گرفته است که تا همین لحظه بر روی همه ی آن ها پافشاری می کند. اولویت اصلی خانه طراحان سام، حفظ سلامتی شما عزیزان و تمامی اعضای تیم این مجموعه می باشد.

اگر بخواهیم به صورت خلاصه اقدامات اصلی مجموعه خانه طراحان سام را در این زمینه بررسی کنیم، تمامی فعالیت های این مجموعه در 4 قالب زیر خلاصه می شود:

  • رعایت پروتکل های بهداشتی در چاپخانه خانه طراحان سام در زمان تولید و چاپ سفارشات مشتریان
  • ایجاد یک سلسله مراتب بهداشتی برای حضور کارمندان و اعضای تیم در مجموعه خانه طراحان سام
  • ایجاد راه هایی برای سفارش آنلاین از طریق پیامرسان های واتس آپ و تلگرام برای عدم نیاز به حضور مشتریان
  • بسته بندی بهداشتی و تحویل محصولات سفارشی بر اساس پروتکل های بهداشتی

خانه طراحان سام تمام سعی خود را در این زمینه کرده است تا با ایجاد یک محیط بهداشتی و عاری از بیماری، تمامی سفارشات مشتریان عزیز خود را در کوتاه ترین زمان ممکن آماده و ارسال کند. اگر در این زمینه به صورت ناخواسته سفارش یا بسته ی درخواستی شما دچار تاخیر شده است، پیشاپیش از شما عذرخواهیم! به امید آنکه همه در کنار هم بتوانیم ویروس کرونا را با صبر و همدلی شکست دهیم.

رعایت پروتکل های بهداشتی در چاپخانه خانه طراحان سام در زمان تولید و چاپ سفارشات مشتریان

همانطور که خودتان هم اطلاع دارید، اکثر محصولات چاپی قابلیت شستشو یا ضدعفونی ندارند و از همین رو لازم است که تمامی نکات بهداشتی در هنگام چاپ آن ها رعایت شود تا محصول به صورت کاملا بهداشتی به دست شما برسد.

در این زمینه خانه طراحان سام با دنبال کردن مراحل زیر به دنبال ایجاد یک محیط بهداشتی و ضدعفونی شده برای تولید و چاپ محصولات شما بوده است:

  • ضدعفونی کردن محیط چاپخانه با استفاده از مواد ضدعفونی کننده توصیه شده توسط سازمان جهانی بهداشت
  • ضدعفونی کردن کردن تمامی سطوح و دستگاه های چاپی
  • ضدعفونی کردن البسه و لباس کار کارمندان خانه طراحان سام قبل از شروع کار در محیط
  • ضدعفونی دوره ای محیط در ساعت های مختلف روز به صورت مکرر و پیوسته
  • بررسی وضعیت سلامتی کارمندان با استفاده از تب سنج و رفت و آمد آن ها
  • و ...

ایجاد یک سلسله مراتب بهداشتی برای حضور کارمندان و اعضای تیم در مجموعه خانه طراحان سام


رعایت پروتکل های بهداشتی
رعایت پروتکل های بهداشتی

یکی از اولویت های اساسی مجموعه خانه طراحان سام که به عنوان راهبردهای شرکت محسوب می شود، حفظ سلامت کارمندان و اعضای تیم خانه طراحان سام است! باتوجه به این موضوع که تمامی افراد حاضر در چاپخانه به صورت مستقیم و بدون واسطه با سفارشات مشتریان در تماس هستند، تمامی نکات بهداشتی که در این زمینه باید رعایت شود، به عنوان یک دستورالعمل بهداشتی توسط تیم مدیریتی خانه طراحان سام به کارمندان مربوطه ارائه شد.

البته باتوجه به قابلیت انجام شدن برخی از کارها به صورت دورکاری، تیم مدیریتی خانه طراحان سام تصمیم گرفته اند که تا حدالامکان بخش هایی که این قابلیت را دارند، به صورت دورکاری به فعالیت خود ادامه دهند. همچنین تیم نظارتی در این زمینه آغاز به کار کرد که به صورت مداوم و پیوسته در حال بررسی و کنترل دمای بدنی و وضعیت جسمانی، کارمندان بخش چاپخانه هستند.

اولین ملزومات مصرفی و مورد استفاده کارمندان بخش چاپخانه دستکس، ماسک و ماده ضدعفونی کننده شخصی است که به صورت مدام در اختیار تمامی ای افراد قرار می گیرد. به صورت کلی ما تمام سعی خود را کرده ایم تا با ایجاد یک محیط بهداشتی، سلامت کارمندان و بسته های سفارشی شما عزیزان را تضمین کنیم!

ایجاد راه هایی برای سفارش آنلاین از طریق پیامرسان های واتس آپ و تلگرام برای عدم نیاز به حضور مشتریان

باتوجه به این که باید حدالامکان در خانه ماند تا از انتشار این ویروس جلوگیری شود، خانه طراحان سام تمام سعی خود را کرد تا با ایجاد روش هایی برای ثبت سفارش آنلاین مشکل مشتریان عزیز برای عدم نیاز به حضور فیزیکی را برطرف کند فقط کافیست وارد سایت www.samdhprint.com شوید و با ما در ارتباط باشید.

مشتریان می توانند با دادن پیام به شماره های واتس آپ و تلگرام مجموعه خانه طراحان سام، سفارش خود را به راحتی ثبت کنند و بسته خود را دریافت کنند.

بسته بندی بهداشتی و تحویل محصولات سفارشی بر اساس پروتکل های بهداشتی

پروتکل های بهداشتی طراحی شده برای سلامتی بسته ها و سفارشات شما عزیزان تا لحظه ی تحویل محصول ادامه دارد! پس از چاپ و تولید محصولات درخواستی شما عزیزان، بر اساس پروتکل های اعلامی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا وزارت بهداشت، محصولات شما با دقت بسته بندی و آماده ارسال می شوند!

باتوجه به آدرس اعلامی مشتریان در هنگام ثبت سفارش، محصولات چاپی به آدرسی که مشتریان اعلام کرده اند از طریق شیوه ی توافق شده ارسال می شوند. در نظر بگیرید که باتوجه به وضعیت نامناسب، شما می توانید از طریق شماره تماس های ذکر شده و یا پیامرسان های واتس آپ و تلگرام سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

در صورت الزام به مراجعه حضوری به مجموعه خانه طراحان سام، لطفا از قبل با تیم پشتیبانی هماهنگی های لازم را انجام دهید و همراه با دستکش، ماسک و ماده ضدعفونی کننده شخصی به دفتر مرکزی خانه طراحان سام مراجعه کنید. رعایت تمامی این پروتکل های بهداشتی به واسطه حفظ سلامتی شما و تمامی اعضای تیم خانه طراحان است.