چاپ فلکس بدون بافت

چاپ فلکس بدون بافت

  • فلکس بدون بافت
  • چاپ فلکس بدون بافت
    • فلکس بدون بافت متریالی پرکاربرد است که دارای بافت و مقاومت فلکس‌های معمول است ولی درعین‌حال، به دلیل تکنولوژی خاص تولید آن، در عین دارا بودن تاروپود، تاروپودش قابل‌مشاهده نیست و جنسی از PVCداشته و نور را از خود عبور می‌دهد و معمولا در مکان‌هایی استفاده می‌شود که منبع نور در پشت چاپ قرار می‌گیرد.

      فلکس بدون بافت دارای ویژگی‌های زیادی از جمله سطح صاف و بدون بافت(بافت متراکم)، کیفیت، شفافیت و ثبات رنگ و پایداری بسیار خوب چاپ، ضد آب بودن، حفظ زیبایی با گذشت زمان، انعطاف پذیری بالا، مقاوم در برابر دمای زیاد و اشعه uv و مناسب برای چاپ مستقیم دورو... است.

      کاربرد اصلی آن برای بیلبوردهای نور از پشت و لایت باکس و پوسترهای بزرگ است. این صفحات کیفیت چاپ با وضوح رنگ بالایی دارند و مناسب برای کارهای با نصب سریع است که تمامی لبه‌های آن هنگام نصب باید برگردند.

    • قیمت چاپ فلکس بدون بافت

      قیمت این محصول بر اساس متراژ چاپ محاسبه می‌گردد.

      برای اطلاع از قیمت چاپ فلکس بدون بافت از طریق تلگرام یا واتس آپ با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید.

                               سفارش از طریق واتس آپ                          سفارش از طریق تلگرام

     

    چاپ فلکس بدون بافت به‌آسانی تعویض شده و در برابر آسیب‌ها و انواع شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی دارد و در تبلیغات فضای بیرونی و نیز فضای درونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    این نوع فلکس بیشترین کاربرد را برای فاصله‌های کم نسبت به مخاطب دارد و به‌طورکلی برای موقعیت‌های مشاهده از فاصله نزدیک مثل تصاویر پشت زمینه درس گروهی‌ها، نشست‌های خبری، استندهای تبلیغاتی، تابلوهای نمایشگاهی، استراتژیک بردها، تابلو سردرب مغازه‌ها و ... به کار می‌روند.

    این مدیا به دلیل قابل مشاهده نبودن بافتش و همچنین قابلیت عبور نور از خود و نورپردازی متنوع و زیبا، مورد استقبال افراد بسیاری در عرصه تبلیغات و زیباسازی قرار گرفته است. فلکس بدون بافت نور خود را از طریق نور از پشت (backlight) انواع لامپ‌های فلورسنت مانند مهتابی می‌گیرد.

    این ویژگی سبب شده تا از فلکس بدون بافت در شب‌ها و یا فضاهای تاریک و بسته نیز استفاده ‌شود.

    اگر در طراحی برای چاپ فلکس بدون بافت از رنگ‌های تیره استفاده شود نتیجه مطلوب‌تر و چاپ زیباتر خواهد شد.

    انواع فلکس بدون بافت

    • مات و براق
    • کره ای و چینی

    جنس فلکس بدون بافت، ابعاد، گرماژ و ماندگاری چاپ

    جنس فلکس بدون بافت از PVC است.

    ابعاد آن طبق محیط و سلیقه مشتری متغیر است.

    فلکس بدون بافت از نوع کره‌ای(فلکس استار) با انس 20 موجود است و به علت استفاده از جوهرهای مرغوب در فضای باز و در مقابل عوامل محیطی ماندگاری رنگ بالایی دارد.

    مراحل تولید فلکس بدون بافت و نحوه نصب آن

    در مجموعه خانه طراحان سام چاپ فلکس بدون بافت با استفاده از دستگاه‌های سالونت، اکوسالونت و یووی صورت می‌گیرد.

    با توجه به کاربرد و مدت زمان استفاده، نوع مرکب و دستگاه مشخص می‌گردد.

    مراحل سفارش فلکس بدون بافت

    برای سفارش چاپ فلکس بدون بافت لازم است فایلی که مشتری ارسال می کند به صورت لایه بسته با فرمت های Tiff و PSD باشد.

    زمان تحویل فلکس بدون بافت در ابعاد استاندارد کمتر از 1 ساعت می باشد که این زمان برای ابعاد غیر متعارف افزایش می یابد. چاپ فلکس بدون بافت شبانه روزی از دیگر خدمات ویژه مجموعه خانه طراحان سام می باشد.

    پس از طراحی چاپ فلکس بدون بافت جهت سفارش چاپ فلکس بدون بافت فایل مورد نظر خود را با فرمت تصویری بدون لایه با رزولوشن 150 از طریق لینک تلگرام برای ما ارسال نمائید.

    نحوه ارسال فلکس بدون بافت

    ارسال این محصول به تمام نقاط تهران با استفاده از آژانس، وسایل حمل و نقل اینترنتی و پیک موتوری انجام می گیرد و همچنین ارسال به کلیه شهرهای جهان و ایران از طریق زمینی، دریایی و هوایی امکان پذیر است.

     

    محصولات مرتبط: