چاپ شاسی

    • چاپ شاسی
    • Blocksmulti

      تخته شاسی تخته ای با جنس‌های متفاوت از جمله چوب MDF، PVC فوم، فوم برد، آلومینیوم، کامپوزیت و ... ‎‏است که سطح رویی آن برای قرارگیری طرح و ‏عکس (بواسطه چسب مخصوص و پرس) و سطح پشت آن جهت قرارگیری روی پیچ یا میخ و نصب بر ‏دیوار است‎.‎‏

      تخته شاسی برای ثابت نگه داشتن و ماندگاری طرح ها و تصاویر چاپ شده ‏روی انواع کاغذ و همچنین نمایش عکس بر روی سطوح و دیوارها به کار می رود.

      چاپ عکس روی شاسی در عکاسی ها، آتلیه ها، سازمان ها، شرکت های تبلیغاتی، و کلیه اماکنی که در آنها زیبایی بصری و کاربرد ‏تبلیغی طرح و عکس چاپی اهمیت دارد، استفاده می شود.‏

      چاپ تخته شاسی یکی از متفاوت ترین دکوراسیون را برای شما در اتاق نشیمن پدید می آورد. عکس های مستطیلی، مربعی، با ارتفاع زیاد یا عرض زیاد از نمونه عکس هایی است که چاپ شاسی برای شما فراهم آورده است.

      چاپ بر روی شاسی تخته‌ای عموما برای فضاهای بسته مرسوم شده است بهترین گزینه برای تبلیغات و برگزاری نمایشگاه های عکاسی چاپ بر روی تخته شاسی است.

      قیمت بسیار مناسب، کیفیت بالا، وزن کم، ضد خش، ضد آب بودن و سادگی و ماندگاری آن سبب شده است استفاده از تخته شاسی به یکی از متداول ترین روش ها در زمینه طراحی و عکاسی تبدیل شود.

      تخته شاسی با دو روش چاپ مستقیم و پرس تولید می گردد. چاپ مستقیم روی تخته شاسی در اندازه‌های مختلف در دستگاه فلت بد، با کیفیت رنگ مطلوب و ماندگار با دقت و سرعت بالا و هزینه بسیار پایین انجام می گیرد و در چاپ فوم برد غیر مستقیم طرح مورد نظر ابتدا با دستگاه‌های ایندور (متو و اپسون) چاپ شده سپس روی شاسی پرس می‌شود و با استفاده از دستگاه برش دیجیتال می‌توان شاسی را طبق هرنوع شکل هندسی مربع، دایره، مثلث و .... برش داد.

      انواع تخته شاسی

      • MDF
      • PVC فوم
      • فوم برد
      • آلومینیوم-کامپوزیت

      نوع جنس، ابعاد، گرماژ، ماندگاری چاپ روی شاسی

      جنس تخته شاسی می‌تواند از چوب MDF، کامپوزیت، پلکسی، شیشه، PVC فوم، فوم برد و ... باشد.

      با توجه به نوع عکس و محیطی که قصد دکوراسیون کردن آن به وسیله تخته شاسی را دارید اندازه و ابعاد عکس مشخص می شود. بر فرض اگر تمایل داشته باشید عکس خانوادگی بزرگ برای دکوراسیون اتاق نشیمن در پشت مبل راحتی داشته باشید، به شما استفاده از یک عکس بزرگ با ابعاد 50*70 را پیشنهاد می دهیم.

      استفاده از چاپ تخته شاسی تمام محدودیت ها در اندازه و تنوع را از شما می گیرد. به شکلی که به راحتی می‌توانید با دو عکس تکی از خود و همسرتان در ابعاد 40*60 بخش از اتاق خواب خود را دیزاین کنید.

      اگر قصد دارید اتاق فرزندتان را با استفاده از عکس های دوران کودکی او دکوراسیون کنید ما استفاده از عکس‌های با سایز کوچکتر در ابعاد 30*20 را پیشنهاد می کنیم.

      ابعاد عکس بر روی تخته شاسی به سلیقه و نظر شما بستگی دارد و علاوه بر این می‌توانید با استفاده از برش دیجیتال، شاسی را در اشکال هندسی مختلف داشته باشید.

      کاربرد چاپ تخته شاسی و موارد مصرف آن

      • چاپ تخته شاسی برای ثابت نگه داشتن و ماندگاری طرح ها و تصاویر چاپ شده ‏روی انواع کاغذ
      • نمایش عکس بر روی سطوح و دیوارها
      • تصاویر روی آن در عکاسی ها، آتلیه ها، سازمان ها و شرکت های تبلیغاتی، و کلیه اماکنی که در آنها زیبایی بصری و کاربرد ‏تبلیغی طرح و عکس چاپی اهمیت دارد، استفاده می شود.‏
      • چاپ روی تخته شاسی برای جلوه زیبا بخشیدن به عکس های خانوادگی و یادگاری
      • استفاده از چاپ عکس روی تخته شاسی برای طراحی و ایده پردازی در زمینه دکوراسیون داخلی (اتاق نشیمن و ...)
      • ایجاد تم دکوراسیون اسپرت با چاپ عکس روی شاسی
      • ایجاد تابلوهای تزیینی شاسی، چاپ خاطرات و داستان روی شاسی
      • چاپ عکس‌های خانوادگی در سایزهای متفاوت بر روی تخته شاسی
      • چاپ عکس های مستطیلی، مربعی، با ارتفاع زیاد یا عرض زیاد از نمونه عکس هایی است که چاپ شاسی برای شما فراهم آورده است.
      • چاپ بر روی تخته شاسی عموما برای فضاهای بسته مرسوم شده است بهترین گزینه برای تبلیغات و برگزاری نمایشگاه های عکاسی چاپ بر روی تخته شاسی است.
      • استفاده از تخته شاسی یکی از متداول ترین روش ها در زمینه طراحی و عکاسی

      مزایا و معایب چاپ شاسی

      • تنوع چاپ عکس روی تخته شاسی زیاد است و هیچ محدودیتی ندارد
      • قیمت بسیار مناسب
      • کیفیت بالا
      • سبک بودن
      • سادگی چاپ روی آن
      • ضد خش
      • ضد اثر انگشت
      • ضد آب
      • ماندگاری بالا

      مراحل تولید شاسی و نحوه نصب آن

      در چاپ دیجیتال ، طرح و تصویر نخست روی کاغذ مرغوب و کوتد شده چاپ لمینت ( مات یا براق ) می شود سپس ‏پلات لمینت شده بر روی سطح چسب دار تخته شاسی چسبانده و پرس می شود‎ .‎چاپ عکس روی شاسی در ابعاد ‏مختلف امکان پذیر می باشد.

      در روش چاپ مستقیم طرح با دستگاه فلت بد به صورت مستقیم روی شاسی چاپ می‌شود و در برابر عوامل محیطی از ماندگاری بالاتری برخوردار می‌باشد در چاپ به صورت غیر مستقیم طرح مورد نظر ابتدا با دستگاه‌های ایندور (موتو و اپسون) چاپ شده و سپس روی شاسی پرس می‌شود.

      با استفاده از برش دیجیتال می‌توان تخته شاسی را طبق هرگونه شکل هندسی اعم از دایره، مثلث، مربع و ... برش داد برای قرارگیری طرح و ‏عکس روی سطح رویی از چسب مخصوص و پرس و جهت قرارگیری سطح پشتی از پیچ یا میخ برای نصب روی ‏دیوار و یا آویز استفاده می‌شود‎.‎‏

      مراحل سفارش‌گیری اعم از: نحوه طراحی فایل، نحوه ثبت سفارش و زمان تقریبی تحویل کالا و نحوه ارسال

      برای سفارش چاپ شاسی لازم است فایلی که مشتری ارسال می کند به صورت لایه بسته با فرمت های Tiff و PSD باشد.

      پس از ارسال فایل توسط مشتری و بررسی توسط اپراتور، سفارش ثبت شده و زمان انجام کار و تحویل محصول پس از بررسی مقدار کار چاپ (محاسبه بر اساس متراژ)، حجم، اندازه و تعداد کار به مشتری اعلام می‌گردد (این زمان از یک ساعت تا یک روز متفاوت است).

      ارسال این محصول به تمام نقاط تهران با استفاده از آژانس، لوازم حمل و نقل اینترنتی و پیک موتوری انجام می گیرد و همچنین ارسال به کلیه شهرهای جهان و ایران از طریق زمینی، دریایی و هوایی امکان پذیر است.

      قیمت چاپ شاسی

      قیمت چاپ شاسی بر اساس زمان یا متراژ چاپ محاسبه می‌گردد.

      برای اطلاع از قیمت چاپ تخته شاسی از طریق تلگرام یا واتس آپ با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید.

                               سفارش از طریق واتس آپ                          سفارش از طریق تلگرام


      تخته شاسی فوم برد

      شاسی فوم برد

      • تخته شاسی فوم برد از جنس پلی استایرن است که سبک تر از MDF ، دارای استحکام بالا و مقاوم در برابر رطوبت، قابل شستشو، قیمت پایین، ضد خش و ضد اثر انگشت است. طرح و عکس روی سطح رویی بواسطه چسب مخصوص و پرس قرار می‌گیرد و سطح پشتی آن جهت قرارگیری روی پیچ یا میخ و نصب بر ‏دیوار است‎.‎‏

        تخته شاسی فوم برد به دلیل ویژگی های خاصی که دارد برای طراحی و دکوراسیون داخلی، زیباتر کردن عکس‌ها و یادگاری‌ها، چاپ آرم، لوگو و محصول برای تبلیغات در شرکت‌های تبلیغاتی، سازمانها، نمایشگاه‌ها، ثابت کردن متون، طرح و تصاویر و ... استفاده می‌شود.

        چاپ بر روی تخته شاسی فوم برد در ابعاد و سایزهای متفاوت، بسته به نظر و سلیقه مشتری انجام می‌گیرد.

      • قیمت چاپ شاسی فوم برد

        برای اطلاع از قیمت چاپ شاسی فوم برد از طریق تلگرام یا واتس آپ با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید.

                                 سفارش از طریق واتس آپ                          سفارش از طریق تلگرام

      بیشتر ...

      تخته شاسی ام دی اف

      شاسی ام دی اف

      • تخته شاسی MDF تخته ای چوبی از جنس‎ MDF‎‏است که طرح و عکس روی سطح رویی بواسطه چسب مخصوص و پرس قرار می‌گیرد و سطح پشتی آن جهت قرارگیری روی پیچ یا میخ و نصب بر ‏دیوار است‎.‎‏

        چاپ بر روی تخته شاسی MDF در ابعاد و سایزهای متفاوت، بسته به نظر و سلیقه مشتری انجام می‌گیرد.

        قیمت پایین، کیفیت بالا، سبکی، ضد خش و سادگی چاپ روی آن و ماندگاری بالای آن سبب شده است تا از تخته شاسی MDF برای کاربردهای مختلفی اعم از زیبایی بخشیدن و جلوه دار کردن عکس‌های خانوادگی و یادگاری، طراحی و دکوراسیون داخلی، ثابت نگه داشتن و ماندگار کردن طرح ها و تصاویر چاپ شده ‏روی انواع کاغذ و همچنین نمایش عکس بر روی سطوح و دیوارها در عکاسی ها، آتلیه ها، سازمان‌های تبلیغاتی و ... استفاده شود.

        چاپ بر روی تخته شاسی MDF عموما برای فضاهای بسته مرسوم شده است.

      • قیمت چاپ شاسی ام دی اف

        برای اطلاع از قیمت چاپ شاسی ام دی اف از طریق تلگرام یا واتس آپ با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید.

                                 سفارش از طریق واتس آپ                          سفارش از طریق تلگرام

      بیشتر ...

      تخته شاسی پی وی سی فوم

      شاسی پی وی سی فوم

      • تخته شاسی پی وی سی فوم از جنس پلی وینیل کلراید است که دارای انعطاف‌پذیری بالا، وزن کم، استحکام بالا و مقاوم در برابر رطوبت، شعله، خش و حشرات، سفت و سخت، قابل شستشو و ارزان است.

        با توجه به ویژگی‌های گفته شده تخته شاسی پی وی سی فوم برای ایجاد تابلوهای تزئینی شاسی، دکوراسیون داخلی محیط‌های مختلف، زیباسازی عکس‌ها و یادگاری‌ها، چاپ خاطرات، داستان، طرح و تصاویر، استفاده در شرکت های تبلیغاتی و ...کاربرد دارد.

      • قیمت چاپ شاسی پی وی سی فوم

        برای اطلاع از قیمت چاپ شاسی پی وی سی فوم از طریق تلگرام یا واتس آپ با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید.

                                 سفارش از طریق واتس آپ                          سفارش از طریق تلگرام

      بیشتر ...

      تخته شاسی آلومینیوم

      شاسی آلومینیوم

      • چاپ شاسی بدون قاب(شاسی آلومینیوم) نقش مهمی در حوزه تبلیغات محیطی، بازاریابی و اطلاع رسانی دارد و بهترین گزینه برای تبلیغ خدمات و محصولات است. در این تخته شاسی چاپ عکس و انواع طرح و نقش‌ها در ابعاد متفاوت روی پارچه‌ای از جنس ساتن انجام گرفته سپس درون فریمی از جنس فلز آلومینیوم که به رنگ نقره‌ای یا مشکی است، قرار می‌گیرد.

        با توجه به ویژگی‌های خاص تخته شاسی بدون قاب از جمله سبک و قابل حمل بودن، قاب فلزی نرم و انعطاف‌پذیر، استحکام و مقاومت بالا در برابر خوردگی، مواد شیمیایی و ... از تخته شاسی بدون قاب برای استفاده در دکوراسیون، ایجاد تابلوهای تزئینی، زیباسازی عکس‌ها، تصاویر و یادگاری‌ها، ماندگار کردن خاطرات، طرح‌ها و تصاویر، استفاده در شرکت های تبلیغاتی در مراکز خرید، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و ... به صورت نصب روی دیوار، آویز و شناور یا ایستاده، یک طرفه یا دو طرفه استفاده می‌شود.

        چاپ روی تخته شاسی آلومینیوم با مدیریت رنگ حرفه ای به وسیله دستگاه یووی با مرغوبترین و بهترین جوهرها انجام گرفته که ماندگاری چاپ را چندین برابر افزایش می دهد.

      • قیمت چاپ شاسی آلومینیوم

        برای اطلاع از قیمت چاپ شاسی آلومینیوم از طریق تلگرام یا واتس آپ با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید.

                                 سفارش از طریق واتس آپ                          سفارش از طریق تلگرام

      بیشتر ...



     

    محصولات مرتبط:

     

    تحویل سریع

    تحویل سریع

    خدمات 24 ساعته

    خدمات 24 ساعته

    تضمین بهترین کیفیت

    تضمین بهترین کیفیت

    ماشین آلات به روز

    ماشین آلات به روز

    ظرفیت بالای تولید

    ظرفیت بالای تولید

    مناسب ترین قیمت

    مناسب ترین قیمت

    مدیریت رنگ حرفه ای

    مدیریت رنگ حرفه ای