روش جذب مشتری با تابلوهای تبلیغاتی


جذب مشتری با تابلو تبلیغاتی
جذب مشتری با تابلو تبلیغاتی

بدیهی است ، اگر مردم از کسب و کار شما اطلاع نداشته باشند ، هرگز به آن باز نخواهند گشت. تابلوهای تبلیغاتی و تابلوهایی که در سر مغازه ها هستند، نقش کلیدی در ارائه و شناسایی یک کسب و کار دارند. بدون نام و نشان ، نمی توانید یک فروشگاه یا مشاغل را به جامعه ارائه دهید. حتی اگر از روش های دیگر تبلیغاتی استفاده می کنید ، باید در محل فعالیت خود نام یا لوگوی خاصی از خود داشته باشید.

همچنین می توان گفت نصب تابلوهای تبلیغاتی باعث ایجاد اعتماد در مشتری و رسمی شدن تجارت می شود. اهمیت ساخت و نصب بیلبوردها بر هیچکس پوشیده نیست. اگرچه بازاریابی سنتی در حال منسوخ شدن است ، اما نصب تابلوهای تبلیغاتی هنوز بسیار حائز اهمیت است.

روش های مختلف تبلیغاتی در بیلبوردها، تبلیغات پایدار و دائمی، از تبلیغات در اینترنت گرفته تا تبلیغات در شهر و غیره وجود دارد. انواع مختلف تبلیغات بسته به نوع آن هزینه های متفاوتی دارند. بسیاری از شرکت ها بودجه تبلیغاتی کافی در ابتدای فعالیت خود ندارند، بنابراین برخی در ابتدا با شکست مواجه می شوند.

از این نظر باید گفت اولین مشتری شما رهگذران و عابران پیاده هستند. میلیون ها مشاغل در شهر وجود دارد که همه ما روزانه حداقل صد مورد از آنها را می ‌بینیم.

بدون شک ، اگر هر یک از این فروشگاه ها توجه ما را به خود جلب کنند ، ما دوست داریم فضای داخلی آنها را ببینیم. به همین دلیل است که می گوییم اولین مشتریان شما رهگذران هستند. در این میان ، اگر تازه در حال راه اندازی هستید ، می توانید با نصب یک تابلو جذاب و مناسب برای کسب و کار خود ، مشتریان زیادی را به دست آورید.

بسیاری از مردم هنوز در شهر به خرید می روند. اگر بیلبورد یا تابلو تبلیغاتی شما در بین فروشگاه های هم رده خود بدرخشد ، بدون شک مشتریان زیادی را به خود جلب خواهید کرد. البته باید بدانید که اگر محصولات شما از کیفیت لازم برخوردار نباشند ، به زودی مشتریان خود را از دست خواهید داد.

در واقع نصب تابلوهای چشم نواز همراه با راه‌های تبلیغاتی دیگر می تواند شما را به اهدافتان برساند. اما اینکه چرا گفتیم ساخت و نصب تابلو تبلیغاتی و تابلو سردر مغازه یک تبلیغ دائمی است. همانطور که گفتیم، روش های مختلفی برای تبلیغ وجود دارد که بسیاری از آنها گران هستند. به عنوان مثال ، در تبلیغات تلویزیونی، برای ساخت یک تیزر کوتاه باید چند میلیون هزینه کنید.

به طور کلی، هر بار که یک تبلیغ تیزر در تلویزیون نمایش داده می شود ، هزینه جداگانه ای اعمال می شود. البته ، شما نمی توانید تبلیغات تلویزیونی را به طور منظم پخش کنید. اما با نصب تابلوهای تبلیغاتی و پرداخت هزینه یک بار برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی مانند لایت باکس، می توانید سالها از آن تبلیغات استفاده کنید.

شما هرگز وارد فروشگاه یا مغازه ای که نام و نشان درستی ندارد، نمی ‌شوید; حتی اگر بخواهید برای خدمات ویژه به شرکتی بروید، اگر آنها تابلویی نداشته باشند، شک خواهید کرد و از رفتن به آنجا صرف نظر خواهید کرد.

هنگام ساخت و طراحی تابلوهای تبلیغاتی ، باید به موارد زیر توجه کنید:

1- طراحی جذاب و ساخت تابلو به منظور جذب مشتری بیشتر

2- استفاده از مصالح مقاوم و درجه یک

3- ساخت تابلو بر اساس مقاومت در برابر آب و هوا

4- تفاوت در طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی با رقابت و فروشگاه های اطراف

5- تبلیغات مدرن و متفاوت

6- طراحی داشبورد بر اساس آخرین روش های بازاریابی

بلیبوردهای تبلیغاتی در ایران
بیلبوردهای تبلیغاتی در ایران

تابلوها در ایران از زمانی که اهمیت نصب تابلوهای تبلیغاتی و تابلوهای میدانی برای همه آشکار شد ، شرکت هایی در این زمینه شروع به کار کردند. برخی شرکت های ساخت تابلو هستند که انواع بیلبوردها را طراحی ، تولید و نصب می کنند.

تابلوسازی ها نیز در ایران فراوان است، اما بیشتر آنها مغازه های کوچکی هستند که تعداد محدودی تابلو و پوستر تولید می کنند و اکثر آنها با روشهای قدیمی اداره می شوند. اما خانه طراحان سام یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید تابلو لایت باکس در ایران است که از سال 79 فعالیت در این زمینه و چاپ انواع متریال ها، توانسته نام خوبی برای خود به ارمغان آورد.

انواع تابلوهای تبلیغاتی که در خانه طراحان سام ساخته می‌شود:

تابلو لایت باکس

تابلو بک لایت

تابلو فلکسی

تابلو شاسی

چاپ بنر

شما عزیزان می توانید انواع تابلوهای ذکر شده در بالا را از متخصصان حاضر در شرکت خانه طراحان سام از طریق لینک های زیر درخواست کنید.

                         سفارش از طریق واتس آپ                          سفارش از طریق تلگرام

مقالات مرتبط: