لایت باکس فریم لس پارچه ای

      • لایت باکس فریم لس

        لایت باکس فریم لس پارچه‌ای به سبب ویژگی‌های ارتقا یافته یکی از به روز ترین نوع تابلو لایت باکس فریم لس می‌باشد.

        به لطف تکنولوژی چاپ دیجیتال رنگی روی پارچه‌های با کیفیت و مقاوم، بسیاری از تبلیغات حرفه‌ای و اطلاع رسانی‌ها به وسیله لایت باکس‌ها به نمایش گذاشته می‌شوند.اما این فقط یک تبلیغات ساده نیست، انتخاب این ابزار مدرن و مؤثر، به برند و کسب و کار شما ارزش می‌افزاید.

        شما ممکن است مسئول تبلیغات یک شرکت باشید. خبر خوبی که داریم، وجود سازه‌های خلاقانه لایت باکس‌هاست. با سازه‌های جدید لایت باکس محدودیت مکان را به یک فرصت تبلیغاتی خوبی تبدیل کرده‌اید. به طوری که درصد دیده شدن برند شما را افزایش داده‌اند.

        فریم لس بودن لایت باکس پارچه‌ای چیست؟

        فریم یعنی قاب دور تابلو، فریم لس بودن، بدون قاب شدن یک لایت باکس یا به حداقل رسیدن ضخامت یک قاب است.

        طراحان و متخصصان حوزه تبلیغات، با تجربه و تحقیقاتی که انجام دادند متوجه شدند، هرچقدر میزان ضخامت فریم را کمتر کنند، مردم به نسبت بیشتری مجذوب این جعبه‌های روشن می‌شوند. از این رو مهندسین خانه طراحان سام ضخامت فریم تابلو لایت باکس فریم لس را به حداقل رساندند.

        لایت باکس فریم لس پارچه‌ای در انواع فریم لس دیواری، فریم لس آویز، فریم لس ایستاده و در ضخامت‌های 4.5 و 7.5 سانتی متر تولید می‌گردد همچنین بصورت لایت باکس پارچه‌ای یک طرفه و لایت باکس دوطرفه قابل تولید می‌باشد.

        مراحل کلی ساخت لایت باکس فریم لس پارچه‌ای در انواع مختلف از نظر ظاهر کاملا یکسان می‌باشد و مرحله نهایی تولید با توجه به نوع آن قلاب، زنجیر آویز، پایه و ... در آن تعبیه می‌گردد.

        فریم لایت باکس پارچه‌ای از پروفیل آلومینیومی آنادایز شده در ضخامت های 7.5 و 4.5 سانتی متر ساخته شده و صفحاتی از جنس ام دی اف ،کامپوزیت و یا پی وی سی فوم بر اساس درخواست مشتری در پشت تابلو قرار می‌گیرد.

        وزن لایت باکس های فریم لس پارچه‌ای بسیار پایین است. لایت باکس فریم لس پارچه‌ای در ابعاد مختلف کوچک و بزرگ قابل تولید می‌باشد و برای ابعاد بزرگتر چند سازه کنار هم قرار می‌گیرد که با توجه به فریم لس بودن این پارچه ها تصویر یکدست نتیجه کار خواهد بود. بنابراین برای لایت باکس فریم لس پارچه‌ای محدودیت سایز در نظر گرفته نمی‌شود و با کنار هم قرار گرفتن لایت باکس‌ها همانند تکه‌های پازل ،به لطف فریم لس بودن، قسمت‌های قرار گرفته در کنار هم تصویری یک دست را به نمایش می‌گذارند.

        ضخامت فریم لایت باکس های پارچه‌ای 4.5 و 7.5 سانتی متر است و در رنگ‌های مشکی و سیلور ساخته می‌شود. طرح موردنظر روی پارچه بک لایت با تکنولوژی یووی چاپ می‌گردد.تکنولوژی چاپ یووی این امکان را به شما می‌دهد تا از لایت باکس فریم لس پارچه‌ای در فضای خارجی نیز استفاده کنید.

        یکی از نقاط قوت تبلیغات در لایت باکس‌ها، نوری است که پارچه را روشن می‌کند. تکنولوژی که در نورپردازی پشت تابلو به کار می‌گیرند، باید کم مصرف بوده و زود خراب نشود.در تولید لایت باکس پارچه‌ای از نور اس ام دی استفاده می‌شود که بسیار کم مصرف و مقاوم است و به محض دریافت ولتاژ برق به حداکثر میزان نور خود می‌رسد. تکنولوژی نور ال ای دی SMD لنزی که در ساخت لایت باکس پارچه‌ای استفاده می‌شود همان تکنولوژی است که در تلویزیون‌های LED به کار می‌رود درنتیجه یکنواخت ترین تصویر ممکن را در لایت باکس پارچه‌ای به شما می‌دهد.

        خانه طراحان سام با به کارگیری تکنیک‎های روز دنیا توانسته نوردهی کاملا یکنواختی را در کل سطح این تابلو بک لایت فریم لس ایجاد کند که این امر باعث شده ایرادات تابلوهای قدیمی تر از قبیل نقاط سایه روشن و موج برداشتن تصویر، به حداقل رسانده شود.

        در صورت استفاده صحیح، سازه لایت باکس از ماندگاری پایدار برخوردار بوده و اس ام دی ها بین 3 تا 5 سال عمر مفید دارند، چاپ پارچه یووی نیز تا 2 سال ماندگاری رنگ دارد.

        نوع چاپ لایت باکس فریم لس پارچه ای

        چاپ لایت باکس فریم لس پارچه ای چاپ پارچه پشت نور به صورت یووی، چاپ سابلیمیشن و یا Dye base می‌باشد که بهترین و مناسب ترین چاپ برای فضای خارجی چاپ یووی می‌باشد.

        کاربرد لایت باکس فریم لس پارچه ای

        لایت باکس پارچه ای در مراکز خرید ،فرودگاه‌ها، رستوران‎ها، کافی‎شاپ‎ها، نمایشگاه‎های عکس، فست‎فودها، فروشگاه‎ها، مترو، فضای باز و بسته، منوی رستوران‎ها، نگارخانه‎ها، صندوق پذیرش در داروخانه‎ها، تابلو‎های راهنما و اماکن، تابلوی داخل شرکت‎ها، بازار موبایل، سالن سینما، آرایشگاه‎ها، باشگاه‎های ورزشی، مطب پزشکان و هر جای دیگری که نیاز به تبلیغات و یا اطلاع‎رسانی داشته‎باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

        مزایای لایت باکس فریم لس پارچه ای

        • ضخامت کمتر نسبت به لایت باکس‌های دیگر
        • فریم لس بودن
        • کیفیت بالاي تصویر چاپی روي پارچه
        • تعویض آسان و سریع طرح
        • سبک بودن سازه
        • بهره گیري از تكنولوژي نور ال ای دی SMD لنزي
        • هزینه پایین نگهداري
        • امکان استفاده در قالب شاسی بدون نور
        • حمل آسان
        • استحکام بالا
        • برترین ابزار تبلیغات در سال 2020

        لایت باکس هایی که در خانه طراحان سام تولید می‌شوند به علت اینکه بسیاری از مواد خام مصرفی مورد نیاز توسط مهندسین این شرکت تولید می‌شوند قیمت تمام شده بسیار ارزان تری نسبت به رقیبان خود را دارند.

        مزایای استفاده از آلومینیوم در ساخت فریم لایت باکس:

        • وزنی بسیار کمتر نسبت به سایر فلزها
        • مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت
        • مقاومت بسیار بالا در برابر شکستگی و خش پذیری
        • قیمت مناسب

        مراحل تولید - نحوه نصب و تعویض

        طرح دلخواه مشتری در ابعاد موردنظر روی پارچه بک لایت چاپ شده، روی لایت باکس قرار گرفته و با استفاده نوار سیلیکون دور دوزی شده به راحتی داخل فریم لایت باکس قرار می‌گیرد.جهت تعویض طرح لایت باکس کافیست با استفاده از حلقه تعبیه شده در پایین سازه طرح قدیمی را خارج کرده و طرح جدید را جایگزین کنید.

        نصب لایت باکس فریم لس پارچه‌ای آویز با استفاده از زنجیر و سیم تعبیه شده در آن و مدل دیواری آن با استفاده از قلاب های قرار گرفته در لایت باکس همانند تابلو به راحتی امکان پذیر است.مدل ایستاده آن نیز با پایه کامپوزیتی تعبیه شده درآن در هر مکانی قابل استفاده می‌باشد.

        نحوه سفارش – زمان تحویل

        با بکارگیری نیروی کارآمد و متخصص، زمان و فرآیند تحویل سفارش را به حداقل رسانده‌ایم. زمان تحویل لایت باکس پارچه‌ای در ابعاد استاندارد 3 روز کاری است، که این زمان براي ابعاد سفارشی با سایزهای بیشتر افزایش می‌یابد. قبولی سفارشات از تهران و تمامی شهرستان‌ها از طریق وب سایت و یا به صورت حضوری امکان پذیر است.جهت سفارش تابلو لایت باکس پارچه ای فایل موردنظر خود را با فرمت تصویری بدون لایه با رزولوشن 150 می‌باشد از طریق لینک برای ما ارسال فرمایید.

        برای اطلاع از قیمت چاپ لایت باکس فریم لس از طریق تلگرام یا واتس آپ با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید.

        تلگرام(جهت ثبت سفارش): 09227135866
        واتس آپ(جهت مشاوره):   09035679407



        خدمات پس از فروش

        در صورت استفاده صحیح در شرایط استاندارد ال ای دی لایت باکس تا 2 سال مشمول گارانتی شرکت بوده در محل شرکت خانه طراحان سام تعویض می‌گردد.

        ماندگاری چاپ پارچه یووی تا 2 سال مشمول ضمانت می‌باشد.

        لایت باکس دیواری

        لایت باکس دیواری 4.5 سانتی متر

        • لایت باکس دیواری از ضخامت قاب 4.5 و 7.5 سانتی متر برخوردار است .ساخت لایت باکس دیواری در دو رنگ نقره ای و مشکی انجام می‌شود، نور این لایت باکس‌ها به صورت ال ای دی SMD و LED می‌باشد.در مدل 4.5 سانتی، نور از نوع ال ای دی SMD لنزی می‌باشد که به صورت صفحه‌ای در کف سازه تعبیه می‌گردد.

          مدل 7.5 سانت قابلیت تولید با نور ال ای دی طرفین و کف را دارد و درصورتی که نور در اطراف تعبیه شود قیمت لایت باکس پایین تر خواهد بود.تابلو لایت باکس دیواری را به راحتی می‌توان با پیچ و یا قلاب تعبیه شده در آن همانند یک تابلو به دیوار نصب کرد.

        • قیمت لایت باکس فریم لس دیواری

          برای اطلاع ازقیمت‌های دقیق لایت باکس فریم لس دیواری با مشاوران فروش ما در تلگرام یا واتس آپ در تماس باشید.

                                   سفارش از طریق واتس آپ                          سفارش از طریق تلگرام

        لایت باکس آویز

        لایت باکس آویز 4.5 سانتی متر

        • لایت باکس فریم لس آویز از ضخامت قاب 4.5 و 7.5 سانتی متر برخوردار است.ساخت لایت باکس دیواری در دو رنگ نقره ای و مشکی انجام می‌شود، نور این لایت باکس‌ها به صورت ال ای دی SMD و LED می‌باشد. در مدل 4.5 سانتی، نور از نوع ال ای دی SMD لنزی می‌باشد که به صورت صفحه‌ای در کف سازه تعبیه می‌گردد.

          مدل 7.5 سانت قابلیت تولید با نور ال ای دی طرفین و کف را دارد و در صورتی که نور در اطراف تعبیه شود قیمت لایت باکس پایین تر خواهد بود.

          لایت باکس آویز 7.5 سانتی متری قابلیت دو طرفه شدن را دارد و بهترین گزینه برای فضاهایی است که از دو سمت مخالف نیاز به نمایش طرح خود را دارند و شما با کمترین قیمت لایت باکس، صاحب رسانه‌ای جذاب خواهید شد.

          لایت باکس آویز را به راحتی می‌توان با قلاب تعبیه شده در بالای آن از هر سطحی آویزان کرد.

        • قیمت لایت باکس فریم لس آویز

          برای اطلاع ازقیمت‌های دقیق لایت باکس فریم لس آویز با مشاوران فروش ما در تلگرام یا واتس آپ در تماس باشید.

                                   سفارش از طریق واتس آپ                          سفارش از طریق تلگرام

        لایت باکس ایستاده

        • لایت باکس ایستاده فریملس
        • لایت باکس فریم لس
        • لایت باکس ایستاده
        • لایت باکس فریم لس ایستاده
           

          • لایت باکس فریم لس ایستاده از ضخامت قاب 4.5 و 7.5 سانتی متر برخوردار است .ساخت لایت باکس دیواری در دو رنگ نقره ای و مشکی انجام می‌شود، نور این لایت باکس‌ها به صورت ال ای دی SMD و LED می‌باشد. در مدل 4.5 سانتی، نور از نوع ال ای دی SMD لنزی می‌باشد که به صورت صفحه ای در کف سازه تعبیه می‌گردد.

            مدل 7.5 سانت قابلیت تولید با نور ال ای دی طرفین و کف را دارد و در صورتی که نور در اطراف تعبیه شود قیمت لایت باکس پایین تر خواهد بود.

            لایت باکس پایه دار 7.5 سانتی متری قابلیت دو طرفه شدن را دارد و بهترین گزینه برای فضاهایی است که از دو سمت مخالف نیاز به نمایش طرح خود را دارند. لایت باکس پایه دار به راحتی قابل حمل و جابه‌جایی بوده و گزینه مناسب برای فضاهایی است که شما نیاز دارید موقعیت لایت باکس را تغییر دهید.

            لایت باکس ایستاده را به راحتی می‌توان با پایه‌های جانبی و یا تحتانی تعبیه شده در آن روی هر سطحی قرار داد.

          • قیمت لایت باکس فریم لس ایستاده

            برای اطلاع ازقیمت‌های دقیق لایت باکس فریم لس ایستاده با مشاوران فروش ما در تلگرام یا واتس آپ در تماس باشید.

                                     سفارش از طریق واتس آپ                          سفارش از طریق تلگرام

          لایت باکس دو طرفه

          • لایت باکس فریم لس دو طرفه
          • لایت باکس دوطرفه
             

            • لایت باکس فریم لس دوطرفه از ضخامت 7.5 سانتی متر برخوردار است.ساخت لایت باکس دیواری در دو رنگ نقره ای و مشکی انجام می‌شود، نور این لایت باکس‌هاLED لنزی می‌باشد که در دیواره‌های داخلی لایت باکس دو طرفه قرار می‌گیرد تا یکنواخت ترین تصویر ممکن بدون هیچگونه سایه‌ای ایجاد گردد.

              لایت باکس دوطرفه 7.5 سانتی متری بهترین گزینه برای فضاهایی است که از دو سمت مخالف نیاز به نمایش طرح خود را دارند . و در مدل های لایت باکس ایستاده و تابلو لایت باکس آویز قابل تولید می‌باشد.

            • قیمت لایت باکس فریم لس دو طرفه

              برای اطلاع از قیمت‌های دقیق لایت باکس فریم لس دوطرفه با مشاوران فروش ما در تلگرام یا واتس آپ در تماس باشید.

                                       سفارش از طریق واتس آپ                          سفارش از طریق تلگرام

         

        محصولات مرتبط