لایت باکس دو طرفه

لایت باکس دو طرفه

  • لایت باکس فریم لس دو طرفه
  • لایت باکس دوطرفه
     

    • لایت باکس فریم لس دوطرفه از ضخامت 7.5 سانتی متر برخوردار است.ساخت لایت باکس دیواری در دو رنگ نقره ای و مشکی انجام می‌شود، نور این لایت باکس‌هاLED لنزی می‌باشد که در دیواره‌های داخلی لایت باکس دو طرفه قرار می‌گیرد تا یکنواخت ترین تصویر ممکن بدون هیچگونه سایه‌ای ایجاد گردد.

      لایت باکس دوطرفه 7.5 سانتی متری بهترین گزینه برای فضاهایی است که از دو سمت مخالف نیاز به نمایش طرح خود را دارند . و در مدل های لایت باکس ایستاده و تابلو لایت باکس آویز قابل تولید می‌باشد.

    • قیمت لایت باکس فریم لس دو طرفه

      برای اطلاع از قیمت‌های دقیق لایت باکس فریم لس دوطرفه با مشاوران فروش ما در تلگرام یا واتس آپ در تماس باشید.

                               سفارش از طریق واتس آپ                          سفارش از طریق تلگرام

    متقاعد کردن افراد خارج از کسب و کار شما که ورود به داخل انتخاب مناسبی برای آن‌هاست، کار اصلی محصولات لایت باکس دو طرفه تابلوهای بیرونی است. در مقایسه با تبلیغات بدون نور، تحقیقات بازار نشان داده است که تبلیغات روشن - همانطور که توسط تابلو باکس دو طرفه نورانی ارائه می‌شود - افزایش قابل توجهی در فروش ارائه می‌دهد، مشتریان بیشتری را جذب می‌کند و پردازش سریعتر مشتری را امکان‌پذیر می‌نماید.

    نکته مثبت در مورد لایت باکس‌ها این است که می‌توانند اطلاعات مفیدی به افرادی که از کنار آن‌ها عبور می‌کنند ارائه نمایند. این بدان معناست که شما می‌توانید به مشتریان بالقوه در مورد کارهایی که کسب و کارتان انجام می‌دهد آموزش دهید و حتی آن‌ها را به خرید محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید (که منجر به افزایش درآمد فروش برای شرکت شما می‌شود) ترغیب کنید.

    لایت باکس دو طرفه فریم لس

    لایت باکس‌های دو طرفه فریم‌لس روند جدیدی از پایه صفحه نمایش روشنایی سفارشی با قسمت‌های کوچک (مدولار) است، با نصب سریع و آسان، در وقت و هزینه ما صرفه جویی زیادی می‌کند، همچنین، لایت باکس دوطرفه فریم لس را می‌توان پیکربندی نموده و مجدداً از آن استفاده کرد و به این ترتیب هزینه‌های کلی را کاهش داد.

    تغییرات گرافیکی این لایت باکس از ساده‌ترین انواع موجود است زیرا به واسطه لبه لاستیکی به سادگی به کانال آلومینیومی اطراف لبه‌های قاب فشار می‌آورد. پارچه‌ای که گرافیک روی آن چاپ می‌شود از یک ماده انعطاف‌پذیر ساخته شده است.

    فناوری مور استفاده در لایت باکس دو طرفه فریم لس

    لایت باکس‌های ال ‌ای دی بدون قاب (فریم لس) با استفاده از بک لایت فابریک (Backlit Fabric)، متفاوت از لایت باکس‌های سنتی هستند، به گونه‌ای که گرافیک با یک قاب در جای خود قرار می‌گیرد. برای دستیابی به ظاهر بدون قاب، لبه‌های گرافیک با یک مهره سیلیکونی دوخته می‌شود که در محیط اکستروژن لایت باکس قرار می‌گیرد تا نمای گرافیکی صاف و کشیده را به نمایش بگذارد. لایت باکس‌های دو طرفه فریم لس را می‌توان تقریباً در هر اندازه‌ای ساخت، هر چه بزرگتر، بهتر، زیرا عملیات مونتاژ و تغییر گرافیک آسان‌تر خواهد بود.

    فریم‌های لبه‌دار توسط نوارهای LED پرقدرت و در عین حال کم ولتاژ روشن می‌شوند و یک سیستم کاهش حرارت داخلی برای محافظت از پارچه نمایش دارند. هر LED جداگانه دارای یک لنز نوری برای توزیع یکنواخت نور است که اطمینان حاصل می‌کند که هیچ بخشی از صفحه نمایش روشن‌تر یا تیره‌تر از دیگری نیست.

    فریم‌های لبه نور در هر دو گزینه یک طرفه و دو طرفه موجود هستند. لایت‌باکس‌های دو طرفه امکانات بیشتری را در اختیار قرار خواهند داد زیرا می‌تواند به صورت آزاد یا از سقف آویزان شود. به این ترتیب امکان نمایش پیام در هر دو طرف وجود دارد یا اینکه می‌توان به طور همزمان دو پیام مختلف را نمایش داد.

    لایت باکس دو طرفه گرد

    تابلوی لایت باکس دو طرفه گرد با ویژگی‌هایی از قبیل استحکام و جذابیت همراه با منحنی‌های ساده بهترین گزینه برای نشان دادن کسب و کار شما است. همچنین از جمله لایت باکس‌های ویترین فروشگاهی است که برای شرایط نامساعد و در فضای باز ساخته شده‌اند، این لایت باکس دو طرفه به گونه‌ای است که امکان مشاهده کسب و کار شما را از هر دو سمت فراهم می‌آورد. از جمله ویژگی‌های دیگر آن‌ها قرارگیری در محفظه آلومینیومی مقاوم در برابر شرایط جوی همراه با جاسازی LEDهای پیشرفته برای دوام بیشتر است که به برندها زیبایی چشم‌نوازی می‌دهد و می‌توان گفت که بهترین راهکار برای تبلیغ حضور یک شرکت محسوب می‌شود.

    استفاده از چراغ‌های LED امکان روشنایی واضح و یکنواختی در کل صفحه لایت باکس دو طرفه گرد را فراهم می‌کند. لامپ‌های LED قابل اعتماد و مقرون به صرفه هستند و کسب و کارها می‌توانند با خیال راحت در طول شب از آن استفاده کنند. درب لولایی آن امکان دسترسی آسان تبلیغ کننده به داخل تابلو را خواهد داد. همچنین امکان نورپردازی سفارشی، محفظه دو طرفه و لایت باکس‌های با شکل نامنظم نیز وجود دارد. علاوه بر این، با چاپ و اعمال گرافیک‌های وینیل شفاف می‌توان به زیبایی نورپردازی تابلو باکس‌های دوطرفه افزود.

    متداول‌ترین کاربردهای لایت باکس چیست؟

    می‌توانید برند خود را با لایت باکس روشن کنید! جذب مشتریان در فروشگاه‌ها به لحاظ تجارت سودمند خواهد بود. بدین ترتیب می‌توانید زمان حضور مشتری را نیز در فروشگاه افزایش داده و نیز محصولات را برجسته‌تر جلوه دهید. اما کجا باید از لایت باکس استفاده کرد؟

    • حمل و نقل عمومی
    • هتل‌ها
    • استادیوم‌ها
    • فرودگاه‌ها
    • میدان مسابقات
    • مدارس
    • موسسات و دانشگاه‌ها
    • تئاترها

    لایت باکس‌های دو طرفه با نور پس زمینه، رنگ‌های قوی و اندازه بزرگ نمایشگر توجه بیننده را جلب می‌کند و به راحتی می‌توان به صورت دوره‌ای تصاویر یا گرافیک‌های جدید را در آن جایگزین کرد.

    آیا لایت باکس‌ها سروتونین را افزایش می‌دهند؟

    این اعتقاد وجود دارد که نور روشن انتقال ‌دهنده‌های عصبی مثبت خلق‌وخو، مانند سروتونین را در بخش‌هایی از مغز که خلق و خو را تنظیم می‌کند، افزایش می‌دهد و اگر پیاده‌روی صبحگاهی آفتابی یا رفت‌وآمد به محل کار امکان‌پذیر نباشد، می‌توانید با استفاده از لایت باکس دو طرفه در خانه خود از این مزایا بهره ببرید.

    ویژگی‌های لایت باکس دو طرفه

    • بادوام و پایدار: تابلویی متشکل از یک قاب فلزی آلومینیومی، دو صفحه نمایش اکریلیک و نورپردازی LED کم مصرف در سرتاسر قاب داخلی، لایت باکس را به محصولی پایار، کم مصرف و بادوام تبدیل می‌کند.
    • دو طرفه: لایت باکس دو طرفه گرد تبلیغاتی روشن که از هر دو طرف قابل مشاهده است به مشتریان از جهات مختلف امکان می‌دهد تابلوی دیواری شما را در هر خیابانی ببینند و به این ترتیب فروشگاه شما یک سر و گردن از بقیه فروشگاه‌ها مشخص‌تر باشد.
    • مقرون به صرفه: لایت باکس‌های پروجکشن مقرون به صرفه، روشن و ساده برای نصب روی دیوار هستند. بازده انرژی آن‌ها تا ۷۰ درصد بیشتر از مدل‌های لوله‌ای فلورسنت قدیمی است. همچنین می‌توانیم نشان سفارشی مخصوص محصولات خود را نیز در آن درج کنید.
    • کاربرد: ایده آل برای رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مشاغلی که به دنبال افزایش شناخت بصری و آگاهی، جذب مشتریان بیشتر و برجسته شدن در مکان‌های شلوغ هستند.
    • لایت باکس‌های دو طرفه گرد تبلیغاتی ضد آب هستند.
    • نورپردازی همراه با طراحی خوب به شما اطمینان می‌دهد که کسب و کار شما شناخته می‌شود و برندتان مورد توجه قرار می‌گیرد. همچنین بسیار مهم است که مطمئن شوید نشان تجاری شما در تمام اوقات شبانه روز به ویژه در ماه‌های تاریک سال قابل مشاهده است. به همین دلیل است که یک لایت باکس دو طرفه با نور خوب، افزودنی فوق العاده برای هر کسب و کاری است که می‌خواهد حضور خود را نشان دهد. تابلوهای پروجکشن که از قبل با چراغ‌های ماژول LED در داخل نصب شده‌اند برای روشن کردن کل تابلو باکس دو طرفه استفاده می‌شود.
    • تابلوهای پروجکشن لایت باکس به صورت داخلی با چراغ‌های LED روشن می‌شوند و روشی عالی و مقرون به صرفه برای روشن کردن هر دو طرف تابلو تبلیغاتی ارائه می‌دهند. این تابلو از یک قاب آلومینیومی تشکیل شده است که می‌تواند به رنگ دلخواه شما نیز رنگ‌آمیزی شود. می‌توان برای قسمت جلوی تابلو از اکریلیک استفاده کرد تا به دلیل سیستم روشنایی LED داخلی که در چارچوب تابلو قرار دارد، روشنایی بیشتری داشته باشد.

    سخن پایانی

    لایت باکس‌های ال ‌ای دی، در صنایع تجاری بسیار مورد تقاضا هستند. آگاهی از نام تجاری و دیده شدن شرکت‌ها امروزه به لطف راهکار گرافیکی مبتکرانه لایت‌باکس‌ها در بهترین حالت خود به سر می‌برد.

    برندها تمایل دارند خدمات و محصولات خود را از طریق لایت باکس‌ها به نمایش بگذارند تا فروش را در فروشگاه‌های خرده فروشی خود تبلیغ کنند. علاوه بر این، نمایشگرهای روشن دارای ویژگی‌هایی هستند که به شما امکان می‌دهد هر زمان که به آن نیاز داشتید، گرافیک را به روز کنید. به این ترتیب، می‌توانید با گرافیک‌های مختلف کار کنید و به عنوان یک راه حل بلند مدت برای فروشگاه خرده فروشی شما عمل می‌کند. با انواع مختلف لایت باکس‌های LED موجود در بازار کار شما آسان می‌شود.

    لایت باکس‌های دو طرفه در ویترین یک فروشگاه، حداکثر دید را هم در داخل و هم در خارج از محل ارائه می‌دهند. آن‌ها پیام‌های تبلیغاتی شما را به چشم مشتریان ایده‌آلتان نزدیک‌تر می‌کنند و برای نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ بسیار مطلوب هستند.

    مقالات مرتبط