لایت باکس گردان یا چرخشی چیست؟


لایت باکس گردان یا چرخشی
لایت باکس گردان یا چرخشی

امروزه از روش‌های مختلفی برای تبلیغات و بازاریابی در فضای بسته و یا فضای باز استفاده می‌کنند. یکی از مرسوم‌ترین ابزارهای تبلیغاتی با نام لایت باکس شناخته می‌شود. در حقیقت ظهور تکنولوژی موجب شده تا در حوزه تبلیغات بصری و بازاریابی محصولاتی تولید شوند که موثرترین متد در تبلیغ کسب و کار به حساب آیند. لایت باکس گردان یا لایت باکس چرخشی از جمله این محصولات به حساب می‌آید. اینگونه از محصولات قابلیت اجرا به صورت یک طرفه و دوطرفه و سقفی ساده و آویز را دارند.

لایت باکس چیست؟

لایت باکس، تابلویی است که برای تبلیغ کسب و کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گونه از محصولات ضخامت‌های متفاوتی دارند و بر اساس نوع به چند دسته تقسیم بندی می‌شوند. لایت باکس گردان یا لایت باکس چرخشی از انواع پرکاربرد این محصولات به حساب می‌آید که معمولا از جنس آلومینیوم تولید می‌شود.

لایت باکس‌ها، بهترین متد برای تبلیغ و بازاریابی هستند. این گونه از محصولات با استفاده از چراغ‌های کم مصرف ال ‌‌ای دی نورپردازی می‌شوند. از این رو بهترین راه برای تبلیغ و بازاریابی و دیده شدن لوگو و برند هستند. استفاده از لایت باکس چرخشی به شما این امکان را خواهد داد تا در شب با نورپردازی، لوگو و برند خود را در معرض دید مردم بگذارید.

اطلاعاتی در مورد لایت باکس

همانطور که مشاهده کردید کاربرد لایت باکس در زمینه بازاریابی و تبلیغات است. این گونه محصولات را با استفاده از نوارهای کم مصرف ال ‌‌ای دی نورپردازی می‌کنند و تصاویر را با کیفیت بالا در دید مشتریان قرار می‌دهند. در این صورت تصویر مورد نظر، جلوه‌ای چندین برابر زیباتر پیدا خواهد کرد.

در واقع لایت باکس‌ها به گونه‌ای تولید شده‌‌اند که در پشت کاغذ چاپ شده که با نام کاغذ بک لایت شناخته می‌شود نوارهای کم مصرف ال ‌‌ای دی قرار دارد و از پشت به تصویر نورپردازی می‌کند تا جلوهای زیباتر به آن دهد.

در حقیقت تابلو لایت باکس نوعی تابلو تبلیغاتی است که از متریال‌هایی نظیر آلومینیوم، پلکسی گلاس و ‌‌ام دی اف و نوارهای ال ‌‌ای دی تولید می‌شود. انواع لایت باکس‌ها موجب جذب مشتری و افزایش قابل توجه فروش خواهند شد و در نهایت به دیده شدن کسب و کار کمک بسزایی خواهند کرد.

اطلاعاتی در مورد لایت باکس گردان

لایت باکس گردان که نام دیگر آن لایت باکس چرخشی است، از جمله محصولاتی به حساب می‌آید که برای دیده شدن کسب و کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گونه محصولات ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. چرا که بهترین متد برای تبلیغ یک کسب و کار به حساب می‌آیند.

در حقیقت وکیوم کردن دو طرف سطح لایت باکس گردان موجب می‌شود تا زیبایی این تابلو تبلیغاتی افزایش قابل ملاحظه‌ای یابد. در واقع دیگر به مانند روش‌های قدیمی برای نشان دادن یک برند و لوگو از متریال‌های قدیمی استفاده نمی‌کنند. امروزه پیشرفت تکنولوژی موجب شده تا ایده‌های بسیار جذابی به ذهن تولیدکنندگان برسد تا بتوانند تابلوهای جذابی برای افزایش فروش و دیده شدن برند طراحی کنند.

انواع لایت باکس

لایت باکس‌ها بر اساس متریالی که در تولید آنها به کار می‌رود و یا بر اساس نوع طراحی به چند دسته تقسیم بندی می‌شوند. همانطور که در قسمت فوق ذکر کردیم، یکی از انواع منحصر به فرد آن لایت باکس گردان نام دارد که با نام لایت باکس چرخشی هم شناخته می‌شود.

این گونه محصولات در سبک‌های متفاوتی تولید می‌شوند که هر کدام مزایای مشابهی با یکدیگر دارند. در واقع شما می‌توانید با توجه به نوع دکوراسیون، سلیقه و با توجه به فضای قرارگیری و بودجه، یکی از انواع پرکاربرد لایت باکس را خریداری نمایید.

لایت باکس فریم لس، یکی از ظریف‌ترین و به‌روزترین انواع باکس‌های تبلیغاتی به حساب می‌آید که بدون قاب است. این محصول ضخامت بسیار کمی دارد. در واقع در این نوع لایت باکس طرح چاپی بر روی پروفیل آلومینیوم و لامپ ال ‌‌ای دی قرار می‌گیرد.

مزایای استفاده از لایت باکس

مزایای استفاده از لایت باکس در تبلیغات برند شما بسیار است. همچنین انواع لایت باکس‌ها مزایای منحصر به فردی دارند که از آن می‌توانیم به استفاده از چراغ‌های ال ‌‌ای دی کم مصرف اشاره کنیم. در واقع تابلوهای تبلیغاتی که در صنعت تبلیغات نقش بسیار زیادی ایفا می‌کنند با استفاده از چراغ‌هایی تولید می‌شوند که دوام بالایی داشته باشند و از طرف دیگر بسیار کم مصرف باشند.

در این صورت امکان استفاده به صورت شبانه‌روزی از این تابلوهای تبلیغاتی وجود دارد. چرا که تابلو لایت باکس چرخشی بسیار کم مصرف است. علاوه بر این وزن پایین و ضخامت کم، یکی دیگر از مزایای استفاده از این محصولات به حساب می‌آید. زیرا مصرف‌کنندگان امکان استفاده از این محصول را به صورت آویز و یا ایستاده دارند.

ویژگی منحصر به فرد لایت باکس گردان

از ویژگی‌های منحصر به فرد لایت باکس چرخشی و یا همان لایت باکس گردان می‌توانیم به هزینه اجرایی کم و مقاومت بالا اشاره کنیم. اینگونه از محصولات که جزو تابلوهای تبلیغاتی هستند، بهترین گزینه برای تبلیغات و بازاریابی به حساب می‌آیند.

زیرا صاحبان برند می‌توانند با کمترین هزینه برند و لوگوی خود را در بین مشتریان تبلیغ کنند. علاوه بر این مقاومت و طول عمر بالا انواع تابلوهای لایت باکس موجب شده تا این گونه از محصولات فروش بسیار بالایی داشته باشند.

چاپ با کیفیت و امکان انتخاب تصاویر به صورت دلخواه، یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد لایت باکس چرخشی به حساب می‌آید. در واقع با استفاده از این محصولات می‌توانید با کمترین مصرف انرژی و برق و با نصب آسان و مقرون به صرفه از این محصولات در زمینه بازاریابی استفاده نمایید.

پارامترهای موثر در قیمت لایت باکس

قیمت لایت باکس چقدر است؟ عوامل بسیار زیادی بر روی قیمت لایت باکس گردان و یا همان باکس چرخشی تاثیر می‌گذارند. در حقیقت برای سفارش انواع لایت باکس باید به عوامل بسیار زیادی توجه داشته باشید. شما عزیزان می‌توانید با توجه به کیفیت و نوع متریال‌هایی که در تولید لایت باکس مورد استفاده قرار می‌گیرند لایت باکس چرخشی مد نظر خود را سفارش دهید.

در واقع درجه کیفی متریال‌های مورد استفاده بر روی قیمت لایت باکس گردان تاثیرات بسیار زیادی می‌گذارد. علاوه بر این ضخامت و ابعاد و نوع چاپ آن از جمله عوامل دیگری هستند که بر روی قیمت این تابلوهای تبلیغاتی تاثیرات مستقیمی دارند.

در واقع متریال چاپی، جنس باکس، استفاده بیرونی و یا استفاده درونی از لایت باکس و نوع تابلو، اندازه و ابعاد و حالت ایستاده، آویز و یا دیواری، همچنین نحوه نورپردازی و نوع لامپ‌هایی که در تولید این محصول به کار می‌روند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت تابلو لایت باکس دارند.

کاربرد لایت باکس چیست؟

در این پاراگراف می‌خواهیم به موضوع کاربرد لایت باکس بپردازیم و آن را شرح دهیم. در واقع کاربرد لایت باکس بسیار زیاد است. این گونه محصولات برای معرفی و تبلیغات در فروشگاه‎ها و نمایندگی‌های فروش مورد استفاده قرار می‌گیرند.

افزون بر این، برای تبلیغات برند و لوگو در زمینه بازاریابی استفاده می‌شوند. علاوه بر این به عنوان تابلو اعلانات در مراکز خدماتی و مراکز آموزشی و مراکز درمانی مانند بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته کاربرد لایت باکس چرخشی به مواردی که بیان کردیم محدود نمی‌شود.

چرا که لایت باکس‌ها در سایر اماکن اداری و فرودگاه‌ها استفاده می‌شوند و کاربرد تزیینی هم دارند. علاوه بر این به عنوان تابلو اطلاعات در رستوران‎ها، کنفرانس‌ها و سینماها و سمینارها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نکاتی برای خرید لایت باکس گردان

برای خرید لایت باکس گردان باید به نکاتی توجه داشته باشید. در اینجا به شرح این نکات خواهیم پرداخت و اطلاعات بسیار مفیدی به شما ارائه می‌دهیم. دانستن این نکات به شما کمک می‌کند تا بهترین خرید را با بهترین کیفیت و قیمت داشته باشید.

اولین نکته برای خرید این محصولات این است که شما باید با توجه به فضای مورد نظر یکی از لایت باکس‌های آویز، ایستاده و دیواری را انتخاب کنید. علاوه بر این با توجه به شرایط آب و هوایی مکان مورد نظر باید جنس لایت باکس را انتخاب نمایید. اینگونه از محصولات با استفاده از متریال‌های منحصر به فردی تولید می‌شوند.

لذا برای سفارش باید این نکات را مد نظر قرار دهید. علاوه بر این مشخص کنید که به دنبال سفارش لایت باکس بیرونی هستید و یا می‌خواهید لایت باکس درونی را سفارش دهید. همچنین نوع چاپ لوگو و یا طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید و در آخر ابعاد لایت باکس خود را تعیین کنید.

جمع بندی

تابلو لایت باکس یک تابلو تبلیغاتی به حساب می‌آید که در زمینه بازاریابی نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند و توسط خانه طراحان سام اجرا می‌شود. این گونه از محصولات موجب دیده شدن لوگو و برند می‌شوند و در نهایت فروش محصولات و یا خدمات را افزایش می‌دهند. تابلو لایت باکس خانه طراحان سام انواع مختلفی دارد که یکی از آن تابلو لایت باکس گردان نام دارد.

خانه طراحان سام این تابلوها را بر اساس نوع متریالی که در تولیدشان استفاده شده و جنس باکس، همچنین بر اساس اندازه و ابعاد و نوع تابلو و نحوه نورپردازی و نوع لامپ‌هایی که در تولید آن بکار رفته است قیمت‌های متغیری دارند. لذا برای سفارش لایت باکس به خانه طراحان سام باید نکاتی نظیر ابعاد، نوع چاپ، جنس لایت باکس و غیره را مد نظر قرار دهید.

مقالات مرتبط