چاپ استیکر خودرو یا برچسب ماشین (چاپ وینیل)


    • چاپ استیکر یا چاپ وینیل چیست؟

      استیکر متریالی نازک از جنس PVC است که پشت آن چسب‌دار می‌باشد و به علت ویژگی‌های فراوانی از جمله ضد آب و قابلیت شستشو، مقاومت در برابر پارگی، نصب و جداسازی آسان، مقاوم در برابر نور و سایر عوامل محیطی و ... امروزه در انواع، ابعاد، طرح و رنگ‌های مختلف در چاپ داخلی و همچنین سطوح فضای بیرونی کاربرد فراوانی دارد.

      استفاده روی دیوار، سطوح شیشه‌ای، بدنه خودرو و ... از جمله کاربردهای دیگر چاپ روی استیکر می‌باشد.

      در خانه طراحان سام چاپ وینیل یا چاپ استیکر در قطع بزرگ با استفاده از بهترین و به روزآمدترین برنامه‌های چاپ در دستگاه‌های چاپ فضای خارجی و داخلی (outdoor، indoor، فلت بد، یووی رول) و همچنین مرغوب ترین نوع جوهرهای اروپایی مخصوص صورت می‌گیرد تا چاپ در دراز مدت رنگ خود را ار دست ندهد.

      قیمت چاپ استیکر یا وینیل

      قیمت این متریال از 50 هزار تومان شروع می‌شود در صورت اطلاعات دقیق تر از قیمت ها با ما در تماس باشید.

      نام متریال
      قیمت هر متر مربع(به تومان)
      نام متریال
      چاپ وینیل یا استیکر
      قیمت هر متر مربع
      50,000

      جهت سفارش چاپ انواع استیکر از راه‌های ارتباطی زیر اقدام نمائید:

                               سفارش از طریق واتس آپ                          سفارش از طریق تلگرام

      استیکر به انواع چاپ استیکر شیشه‌ای، استیکر شیری، استیکر شبرنگ و استیکر مش و در دو نوع استیکر مات و استیکر براق تقسیم می‌شود و بر روی سطوح مختلف مثل شیشه، چوب (MDF)، پلاستیک، گچ و غیره قابل‌نصب است.

      برای افزایش مقاومت استیکر در برابر سایش، خش و بالا بردن دوام و پایداری آن و همچنین تثبیت رنگ‌ها می‌توان از روکش لمینت گرم و سرد بر روی آن استفاده کرد.

      انواع استیکر قابل چاپ

      استیکرها در انواع مختلفی به چاپ می‌رسند. اینکه چه استیکری یا چه نوع چاپی را انتخاب کنید کاملا به فضایی که می‌خواهید آن را نصب کنید بستگی دارد.

      • استیکر شیری
      • استیکر شیشه‌ای
      • استیکر شیشه‌ای کریستالی
      • استیکر شبرنگی
      • استیکر مش

      جنس استیکر، ابعاد، گرماژ، ماندگاری چاپ

      استیکر یا وینیل متریالی از جنس PVC است که در ابعاد و اندازه‌های متفاوت قابل چاپ است و محدودیت چاپ در ابعاد بزرگ با کنار هم قرار گرفتن استیکرها برطرف می‌شود.

      دوام و ماندگاری چاپ استیکر در محیط بیرونی و در جایی که مقابل نور مستقیم خورشید قرار دارد، ۵ سال است و در فضای داخلی و در صورت نتابیدن نور مستقیم خورشید به آن، ۱۵ تا ۲۰ سال مقاوم و ماندگار است.

      اگر از روکش لمینت گرم و سرد روی استیکرها استفاده شود مقاومت استیکر در برابر سایش و خش بالا رفته و همچنین دوام و پایداری آن بیشتر می‌شود.

      با توجه به نیاز مشتریان از مرغوب ترین چسب‌ها برای ماندگاری های متفاوت در چاپ وینیل استفاده می گردد.

      کاربرد چاپ استیکر

      • چاپ وینیل برای کاربرد تبلیغی تجاری و تزئینی و گاهی هر دو به ‌صورت همزمان استفاده می‌شود.
      • چاپ و برش استیکر کوچک و بزرگ در طرح‌های گوناگون برای کاربرد تبلیغی نمایش لوگو و دیگر اطلاعات و خدمات فروش یک محصول که روی دیوارها و سطوح شیشه‌ای ویترین‌ها و دیگر نقاط در نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌ها، پاساژها و مراکز تجاری به کار می‌رود.
      • کاربرد تزئینی آن در دکوراسیون فضاهای اداری و تجاری، غرفه‌های نمایشگاهی، اتاق‌های نشیمن معابر پربازدید و همچنین فضاهای خصوصی خانه مثل تزئینات آشپزخانه اتاق‌خواب و... است.
      • چاپ استیکر دلخواه با جنس PVC به صورت تخصصی جهت استفاده در داخل یا بدنه ماشین برای تزئین
      • چاپ وینیل تبلیغاتی روی بدنه اتوبوس‌ها و سایر وسایل حمل و نقل عمومی، ماشین‌های پخش محصول و یخچال‌های صنعتی برای کارهای تبلیغاتی و ... استفاده از جوهرهای مرغوب باعث می‌شود تا طول عمر استیکر‌ها بر روی بدنه خودرو بالاتر رود و در نتیجه بر اثر بارش باران و یا شستشوی ماشین پاک نشوند. اتوبوس‌ها به دلیل اینکه به تعداد دفعات بسیار زیادی در طول روز در معرض دید همگان قرار می‌گیرند، مکان‌های مناسبی برای تبلیغات کمپانی‌های کوچک و بزرگ هستند.
      • استفاده از چاپ لیبل در صنایع بسته بندی، صنایع غذایی و ...
      • بدنه یخچال‌های صنعتی

      چاپ استیکر ماشین

      چاپ وینیل ماشین یکی از روش‌هایی است که برای تبلیغات به کار می‌رود همچنین از استیکرها می‌توان به عنوان یک جزء تزئینی بر روی ماشین استفاده کرد.

      چاپ وینیل روی بدنه ماشین‌های حمل بار، ماشین‌های پخش محصول، یخچال‌های صنعتی، اتوبوس و ... به علت متحرک و در معرض دید بودن وسایل حمل و نقل، موجب معرفی بهتر برند، محصول و خدمات و جلب بیشتر مخاطب و در نتیجه افزایش بیشتر مشتری می‌گردد.

      برای چاپ استیکر ماشین باید نوع رنگ و استیکر مورد استفاده در نظر گرفته شود. استفاده از جوهرهای مرغوب باعث می‌شود تا طول عمر استیکرها بر روی خودرو بالاتر رود و در نتیجه بر اثر تابش نور خورشید، بارش باران و یا شستشوی ماشین پاک نشوند.

      به همین ترتیب خانه طراحان سام با استفاده از جوهرهای اروپایی در چاپ استیکر، مقاومت و ماندگاری آن را در برابر آسیب‌های احتمالی و عوامل محیطی بالا برده است.

      چسبی که در پشت استیکر ماشین قرار دارد امکان چسباندن آن را در داخل و یا بیرون ماشین فراهم کرده است.

      چاپ روی بدنه خودرو

      جنس استیکر بدنه خودرو مانند جنس سایر استیکرها از PVC می‌باشد که در چاپ و تولید محصولات تبلیغاتی بسیار پر کاربرد است.

      چاپ استیکر روی بدنه خودرو در ابعاد، اندازه‌ها، قیمت‌ها و کیفیت‌های متفاوت انجام می‌گیرد و می‌توان با توجه به نیاز خود آن‌ها را انتخاب کرد. استیکری که برای بدنه خودرو استفاده می‌شود مرغوب بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

      استیکرها متناسب با سلیقه مشتری به صورت تخصصی طراحی و برای استفاده در بیرون و یا داخل خودروهای شخصی یا وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، مترو و ... جهت تبلیغ محصولات و خدمات و یا کاربرد تزئینی چاپ می‌گردند.

      برای چاپ وینیل روی بدنه خودرو می‌توان از استیکرهای شیشه‌ای که به تازگی وارد بازار شده‌اند استفاده کرد این استیکرها، از داخل و بیرون خودرو قابل مشاهده بوده و برای نصب روی شیشه خودرو مناسب است.

      چاپ استیکر اتومبیل

      چاپ وینیل اتومبیل یکی از روش‌های تبلیغاتی مورد پسند بسیاری از تولیدکنندگان و پخش‌کنندگان محصولات و خدمات مختلف است.

      استفاده از چاپ استیکرهای تبلیغاتی بر روی انواع وسایل نقلیه اعم از مترو، اتوبوس و اتومبیل‌های گوناگون برای جذب بیشتر مشتری بسیار کاربرد دارد. از آنجایی که وسایل حمل و نقل در طول شبانه روز به تعداد دفعات زیادی در معرض دید همگان قرار می‌گیرند، مکان مناسبی برای تبلیغات شرکت‌های گوناگون هستند.

      استیکرها با جنس PVC در انواع، ابعاد و اندازه‌های مختلف طبق مکانی که می‌خواهید آن را نصب کنید، به چاپ می‌رسند. از آنجایی که اتومبیل دائم در معرض نور آفتاب و شستشو قرار می‌گیرد، استیکرهایی که روی اتومبیل‌ها نصب می‌شوند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا در برابر عوامل محیطی، باران، نور آفتاب و شستن اتومبیل دارای مقاومت، ماندگاری و طول عمر بالاتری باشند.

      در خانه طراحان سام چاپ استیکر با کیفیت بالا در قطع بزرگ و با به‌روزترین و مدرن ترین برنامه‌های چاپ در دستگاه‌های چاپ فضای خارجی با استفاده از جوهرهای اروپایی مرغوب و مخصوص صورت می‌گیرد تا در طول دراز مدت رنگ خود را از دست ندهند.

      مزایا و معایب چاپ استیکر

      • قابل شستشو
      • کم هزینه و مقرون به صرفه
      • مقاومت بالا در برابر پاره شدن
      • قابلیت نصب آسان بر روی انواع سطوح مختلف چوب (MDF)، گچ، پلاستیک، آینه به خصوص شیشه
      • چاپ استیکر با ابعاد و اندازه های مختلف بدون محدودیت در طرح
      • تنوع رنگی بسیار زیاد
      • کیفیت بالای جوهر و ماندگاری بسیار
      • مقاومت بالا در برابر آسیب های احتمالی با استفاده از جوهرهای اروپایی
      • مقاوم در برابر عوامل محیطی مانند نور خورشید و رطوبت و ...
      • سازگار با محیط زیست

      مراحل تولید استیکر ماشین و نحوه نصب آن

      در خانه طراحان سام چاپ وینیل ماشین با استفاده از بهترین و به روزترین دستگاه‌ها و مرغوب ترین نوع جوهر انجام می‌پذیرد.

      برای چسباندن استیکر قبل از هر چیز سطح مورد نظر باید کاملا تمیز گردد. سپس سطح را به مخلوط آب و مایع ظرفشویی آغشته کرده تا هم از ایجاد حباب‌های احتمالی جلوگیری شود، هم استیکر به راحتی بر روی سطح جا به جا شود. در مرحله بعد آب زیر استیکر را با کاردک و یا کارت بانکی خالی کرده و اجازه دهید تا استیکر خشک شود.

      سفارش چاپ استیکر

      برای سفارش چاپ وینیل لازم است فایلی که مشتری ارسال می کند به صورت لایه بسته با فرمت‌های Tiff و PSD باشد.

      پس از ارسال فایل توسط مشتری و بررسی توسط اپراتور، سفارش ثبت شده و زمان انجام کار و تحویل محصول نهایی استیکر پس از بررسی مقدار کار چاپ (محاسبه بر اساس متراژ)، حجم، اندازه و تعداد کار به مشتری اعلام می‌گردد (این زمان از یک ساعت تا یک روز متفاوت است)

      روش ارسال چاپ استیکر

      ارسال چاپ وینیل به تمام نقاط تهران با استفاده از آژانس، خدمات حمل و نقل اینترنتی و پیک موتوری انجام می گیرد و همچنین ارسال به کلیه شهرهای جهان و ایران از طریق زمینی، دریایی و هوایی امکان پذیر است.



      چاپ استیکر شیری

      چاپ استیکر شیری

      • استیکر شیری یا همان وینیل زمینه سفید جنسی از پی وی سی (PVC) دارد که پشت آن جهت چسباندن روی سطوح مختلف اعم از چوب(MDF)، گچ، دیوار دارای رنگ و ... چسب‌دار شده و چون زمینه سفیدی دارد نور را از خود عبور نداده و فضای پشت آن دیده نمی‌شود و از یک طرف قابل دیده شدن است.

        استیکر شیری در دو نوع مات و براق تولید می‌شود.

        وینیل یا استیکر شیری به علت زمینه سفیدی که داشته و نور را از خود عبور نمی‌دهد، فضای پشتی آن دیده نمی‌شود و همچنین در برابر رطوبت، نور و پاره شدن مقاوم بوده و نصب و جداسازی آن آسان است و چاپ روی آن و تبلیغات به وسیله آن با هزینه کمی انجام می‌گیرد.

      • محصول عرض متداول جوهر چاپ دستگاه‌های چاپ‌کننده
        چاپ استیکر شیری 106,127,152 SOLVENT
        MILDSOLVENT
        ECOSOLVENT
        ‎(UV)‎
        UV
        HQ, 4 COLOR
        ‎ HQ, 6 COLOR
        ‎EPSON,4COLOR
        EPSON,6COLOR

        نوع دستگاه چاپ استیکر در بالا بردن كیفیت چاپ نقش بسیار مهمی دارد، به این معنی كه اگر شما برای چاپ خود از استیکر ‏مرغوب استفاده كنید ولی دستگاهی كه با آن چاپ می‌کنید دارای كیفیت پایین چاپ باشد، كار شما از كیفیت بالایی برخوردار ‏نخواهد بود. مجموعه طراحان سام با بهره‌گیری از ماشین‌آلات و دستگاه‌های متنوع و به‌روز، امکان چاپ استیکر را، با بهترین کیفیت ‏وضوح و رنگ، در اختیار شما قرار می‌دهد.‏‎

        قیمت چاپ استیکر شیری

        برای اطلاع از قیمت چاپ استیکر شیری از طریق تلگرام یا واتس آپ با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید.

                                 سفارش از طریق واتس آپ                          سفارش از طریق تلگرام

      بیشتر ...

      چاپ استیکر شبرنگ

      چاپ استیکر شبرنگ

      • استیکر شبرنگ به صورت بافت لانه زنبوری بوده که جنسی از پی وی سی فوم (PVC)دارد و روی سطوح مختلف چوبی، گچی و ... چسبانده شده و در دو نوع مات و براق تولید می‌شود.

        استیکر شبرنگ بسیار خیره کننده بوده و جذابیت زیادی برای مخاطبان دارد و به علت دارا بودن مزایای بسیاری، از جمله مقاومت در برابر عوامل محیطی و پاره شدن، قابلیت نصب و جداسازی آسان، قابلیت بازتاب نور و نیازمند نور کم برای دیده شدن و صرفه جویی در برق و ... کاربردهای متنوعی دارد.

        استیکر شبرنگ در انواع، ابعاد، طرح و رنگ‌های مختلف کاربردهای زیادی در تبلیغات روی وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس‌، قطار، مترو و ... در شب و محیط‌های کم نور که سطح استیکر تنها با نور اتومبیل روشن می‌شود جهت نمایش محصولات و خدمات جدید و همچنین نصب استیکر بر روی در، دیوار، کف اتاق‌های نشیمن، غرفه‌های نمایشگاهی، فروشگاه‌ها، مراکز تجاری، استفاده در مکان‌های کم نور یا بدون برق، کاربرد تزیینی در طراحی و دکوراسیون فضاهای اداری و تجاری و ... دارد.

      • محصول عرض متداول جوهر چاپ دستگاه‌های چاپ‌کننده
        چاپ استیکر شبرنگ 106,127,152 SOLVENT
        MILDSOLVENT
        ECOSOLVENT
        ‎(UV)‎
        UV
        HQ, 4 COLOR
        ‎ HQ, 6 COLOR
        ‎EPSON,4COLOR
        EPSON,6COLOR

        نوع دستگاه چاپ استیکر در بالا بردن كیفیت چاپ نقش بسیار مهمی دارد، به این معنی كه اگر شما برای چاپ خود از استیکر ‏مرغوب استفاده كنید ولی دستگاهی كه با آن چاپ می‌کنید دارای كیفیت پایین چاپ باشد، كار شما از كیفیت بالایی برخوردار ‏نخواهد بود. مجموعه طراحان سام با بهره‌گیری از ماشین‌آلات و دستگاه‌های متنوع و به‌روز، امکان چاپ استیکر را، با بهترین کیفیت ‏وضوح و رنگ، در اختیار شما قرار می‌دهد.‏‎

        قیمت چاپ استیکر شبرنگ

        برای اطلاع از قیمت چاپ استیکر شبرنگ از طریق تلگرام یا واتس آپ با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید.

                                 سفارش از طریق واتس آپ                          سفارش از طریق تلگرام

      بیشتر ...

      چاپ استیکر روی شیشه

      • استیکر شیشه
      • استیکر شیشه ای
      • چاپ استیکر شیشه ای

        • استیکر شیشه‌ای متریالی از جنس پی وی سی (PVC) است که پشت آن جهت چسباندن روی سطوح شیشه‌ای یا سطوح دارای رنگ روشن چسب‌دار شده است و حالت ترنسپرنت یا بدون رنگ دارد و مثل شیشه، دید از هر دو طرف آن امکان‌پذیر است. بهتر است استیکر شیشه‌ای برای سطوح رنگی استفاده نشود چرا که وضوح تصویر و خوانایی خود را از دست می‌دهد.

          استیکر شیشه‌ای به دلیل این ویژگی بیشتر برای نصب بر روی شیشه و مکان‌هایی که رنگ و فضای پشت زمینه و دید از هر دو طرف اهمیت دارد به کار می‌رود.
          استیکر شیشه‌ای در دو نوع مات و براق تولید می‌شود.

          وینیل یا استیکر شیشه‌ای نور را از خود عبور می‌دهد، این نوع استیکر برای تبلیغات بک لایت و لایت باکس که نور را از پشت می‌گیرند نیز مناسب است. همچنین نوع خاص استیکر شیشه‌ای به نام استیکر حروفی وجود دارد که در آن، متن یا طرح موردنظر از روی سطح وینیل به وسیله برش کاتر پلاتر بریده شده و بعد از برداشتن دیگر قسمت‌های وینیل بر روی سطح مورد نظر باقی می‌ماند.

        • محصول عرض متداول جوهر چاپ دستگاه‌های چاپ‌کننده
          چاپ استیکر شیشه ای 106,127,152 SOLVENT
          MILDSOLVENT
          ECOSOLVENT
          ‎(UV)‎
          UV
          HQ, 4 COLOR
          ‎ HQ, 6 COLOR
          ‎EPSON,4COLOR
          EPSON,6COLOR

          نوع دستگاه چاپ استیکر در بالا بردن كیفیت چاپ نقش بسیار مهمی دارد، به این معنی كه اگر شما برای چاپ خود از استیکر ‏مرغوب استفاده كنید ولی دستگاهی كه با آن چاپ می‌کنید دارای كیفیت پایین چاپ باشد، كار شما از كیفیت بالایی برخوردار ‏نخواهد بود. مجموعه طراحان سام با بهره‌گیری از ماشین‌آلات و دستگاه‌های متنوع و به‌روز، امکان چاپ استیکر را، با بهترین کیفیت ‏وضوح و رنگ، در اختیار شما قرار می‌دهد.‏‎

          قیمت چاپ استیکر شیشه‌ای

          برای اطلاع از قیمت چاپ استیکر شیشه‌ای از طریق تلگرام یا واتس آپ با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید.

                                   سفارش از طریق واتس آپ                          سفارش از طریق تلگرام

         

        بیشتر ...

        چاپ استیکر مش

        چاپ استیکر مش

        • استیکر مش به صورت شبکه‌ای دارای سوراخ‌های ریز است که جنسی از پی وی سی (PVC) دارد و قابلیت پشت چسبدار بودن برای چسباندن روی سطوح مختلف اعم از چوب (MDF)، گچ، دیوارهای رنگ شده و ... را دارد و نور را از خود عبور داده تا فضای پشت آن دیده ‌شود.

          استیکر مش در دو نوع مات و براق تولید می‌شود.

          استیکر مش به علت عبور نور از خود و دیده شدن فضای پشت آن برای نصب در طولانی مدت مناسب است زیرا موجب مختل شدن دید افراد نمی‌گردد و همچنین در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت، نور خورشید و پارگی مقاوم بوده و نصب و جداسازی آن به راحتی انجام می‌گیرد همچنین چاپ روی آن و تبلیغات به وسیله آن دارای هزینه کم است.

        • محصول عرض متداول جوهر چاپ دستگاه‌های چاپ‌کننده
          چاپ استیکر مش 106,127,152 SOLVENT
          MILDSOLVENT
          ECOSOLVENT
          ‎(UV)‎
          UV
          HQ, 4 COLOR
          ‎ HQ, 6 COLOR
          ‎EPSON,4COLOR
          EPSON,6COLOR

          نوع دستگاه چاپ استیکر در بالا بردن كیفیت چاپ نقش بسیار مهمی دارد، به این معنی كه اگر شما برای چاپ خود از استیکر ‏مرغوب استفاده كنید ولی دستگاهی كه با آن چاپ می‌کنید دارای كیفیت پایین چاپ باشد، كار شما از كیفیت بالایی برخوردار ‏نخواهد بود. مجموعه طراحان سام با بهره‌گیری از ماشین‌آلات و دستگاه‌های متنوع و به‌روز، امکان چاپ استیکر را، با بهترین کیفیت ‏وضوح و رنگ، در اختیار شما قرار می‌دهد.‏‎

          قیمت چاپ استیکر مش

          برای اطلاع از قیمت چاپ استیکر مش از طریق تلگرام یا واتس آپ با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید.

                                   سفارش از طریق واتس آپ                          سفارش از طریق تلگرام

        بیشتر ...

    • وینیل ضد خش

      وینیل ضد خش

      استیکر ضد خش

      استیکر ضد خش

      استیکر ضد خش کف

      استیکر ضد خش کف

      استیکر شیشه

      استیکر شیشه

      لیبل استیکر

      لیبل استیکر

      استیکر مش

      استیکر مش

      چاپ استیکر خودرو

      چاپ استیکر خودرو

      استیکر ضد خش کف

      استیکر ضد خش کف

      استیکر فروشگاه

      استیکر فروشگاه

      لیبل استیکر

      لیبل استیکر

      استیکر آهار

      استیکر آهار

      چاپ استیکر موتور

      چاپ استیکر موتور

      استیکر ناب استیل

      استیکر ناب استیل

      استیکر ویترین فروشگاه

      استیکر ویترین فروشگاه

      چاپ استیکر کامیون

      چاپ استیکر کامیون

      استیکر شیشه فروشگاه

      استیکر شیشه فروشگاه

      استیکر عیدانه

      استیکر عیدانه

      استیکر کامیون

      استیکر کامیون

      چاپ وینیل

      چاپ وینیل

      استیکر کریستالی

      استیکر کریستالی

      چاپ استیکر شیری

      چاپ استیکر شیری

      استیکر شیشه ای

      استیکر شیشه ای

      چاپ استیکر پله برقی

      چاپ استیکر پله برقی

      استیکر مش اتوبوس

      استیکر مش اتوبوس

      استیکر مش ماشین

      استیکر مش ماشین

      استیکر مش

      استیکر مش

      استیکر شیری

      استیکر شیری

      چاپ استیکر

      چاپ استیکر

      استیکر ماشین

      استیکر ماشین

      نمونه چاپ استیکر

      نمونه چاپ استیکر


    سوالات متداول


    جنس استیکر یا وینیل از چیست؟

    جنس استیکر یا وینیل از چیست؟

    وینیل یا استیکر متریالی نازک از جنس PVC است که پشت آن چسب‌دار می‌باشد و در ابعاد و اندازه‌های متفاوت قابل چاپ است.

    چند نوع استیکر یا وینیل جهت چاپ وجود دارد؟

    چند نوع استیکر یا وینیل جهت چاپ وجود دارد؟

    استیکرها در خانه طراحان سام در انواع مختلفی از جمله استیکر شیری، استیکر شیشه‌ای، استیکر شیشه‌ای کریستالی، استیکر شبرنگی، استیکر مش به چاپ می‌رسند. اینکه چه استیکری را انتخاب کنید کاملا به فضایی که می‌خواهید آن را نصب کنید بستگی دارد.

    موارد کاربرد چاپ استیکر چیست؟

    موارد کاربرد چاپ استیکر چیست؟

    چاپ استیکر یا وینیل با توجه به نوع استفاده مشتری کاربردهای مختلفی دارد از جمله چاپ روی شيشه ،انواع ماشین و اتوبوس، لوگو، نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها، فضاهای اداری و تجاری، صنایع بسته بندی و غذایی و ...

    مراحل چاپ و نصب استیکر به چه صورت است؟

    مراحل چاپ و نصب استیکر به چه صورت است؟

    بعد از چاپ وینیل با استفاده از دستگاه‌های به روز، با توجه به درخواست مشتری کار لمینت می‌شود و بوسیله دستگاه ديجيتال برش خورده و برای نصب استیکر بایستی مکان نصب کاملا تمیز گردد و سپس به صورت هاي مختلف با توجه به متريال زمينه نصب مي گردد. در يك روش روي شيشه سطح را به مخلوط آب و مایع ظرفشویی آغشته کرده و در مرحله آخر آب زیر استیکر را با کاردک خالی کرده و اجازه دهید تا استیکر خشک شود.

    چطور میتوانم سفارشم را ثبت کنم؟

    چطور میتوانم سفارشم را ثبت کنم؟

    برای سفارش چاپ استیکر یا وینیل ابتدا وارد سایت شوید و از طریق لینک واتس آپ یا تلگرام فایل چاپی شما که به صورت لایه بسته با فرمت های Tiff و PSD می‌باشد را ارسال کرده و بعد از ثبت سفارش و مشخص شدن حجم و اندازه کار، زمان ارسال کار به شما اعلام می‌شود.

    محصولات مرتبط

    تحویل سریع

    تحویل سریع

    خدمات 24 ساعته

    خدمات 24 ساعته

    تضمین بهترین کیفیت

    تضمین بهترین کیفیت

    ماشین آلات به روز

    ماشین آلات به روز

    ظرفیت بالای تولید

    ظرفیت بالای تولید

    مناسب ترین قیمت

    مناسب ترین قیمت

    مدیریت رنگ حرفه ای

    مدیریت رنگ حرفه ای