• لایت باکس
  • چاپ بوم
  • چاپ دیجیتال
  • تابلو فلکسی

     

    چاپ کارت ویزیت گلاسه

    کارت ویزیت گلاسه

    • کارت ویزیت گلاسه از جنس‌ کاغذهای گلاسه در انواع، ابعاد، گرماژ و روکش‌های مختلف است.

      چاپ کارت ویزیت گلاسه ویژگی‌های خاصی اعم از جلوه و ظاهر خاص و براق، دوام و ماندگاری زیاد، وضوح رنگی بالا، تبلیغات با هزینه کم، کم جا و قابل حمل بودن و ... را دارا می‌باشد.

      اگر یک روکش محافظ به نام لمینت یا سلفون بر روی کارت ویزیت گلاسه کشیده شود، کیفیت، زیبایی، جلا و ظرافت اثر چاپی بالا رفته و چاپ کارت ویزیت در برابر خط و خش، نور، گرما، رطوبت و تماس مستقیم دست با رنگ‌های چاپ شده و ... مقاوم می‌شود و بدین ترتیب طول عمر و ماندگاری کارت ویزیت گلاسه افزایش می یابد همچنین استفاده از لمینت موجب شق و رق شدن و عدم شکستگی کارت ویزیت در برابر خم شدن، می‌گردد.

      کارت ویزیت گلاسه با لایه سلفونی در مقایسه با کارت ویزیت گلاسه لمینتی انعطاف پذیرتر و نرم تر بوده و به راحتی خم شده و شکسته نمی‌شود.

    • قیمت چاپ کارت ویزیت گلاسه 300 گرم تا ابعاد استاندارد 9.5*5.5

      قیمت ها به تومان می باشد
      تعداد
      50 عدد
      100 عدد
      200 عدد
      300 عدد
      500 عدد
      1000 عدد
      تعداد
      گلاسه یکرو+برش ساده
      50 عدد
      14,500
      100 عدد
      21,600
      200 عدد
      34,900
      300 عدد
      48,000
      500 عدد
      77,600
      1000 عدد
      147,200
      تعداد
      گلاسه دورو+برش ساده
      50 عدد
      17,100
      100 عدد
      26,300
      200 عدد
      43,000
      300 عدد
      59,200
      500 عدد
      95,200
      1000 عدد
      181,500
      تعداد
      گلاسه یکرو+برش دورگرد
      50 عدد
      16,100
      100 عدد
      23,200
      200 عدد
      36,500
      300 عدد
      49,600
      500 عدد
      80,800
      1000 عدد
      152,000
      تعداد
      گلاسه دورو+برش دورگرد
      50 عدد
      18,700
      100 عدد
      27,900
      200 عدد
      44,600
      300 عدد
      60,800
      500 عدد
      98,400
      1000 عدد
      186,300

      قیمت کارت ویزیت گلاسه بر اساس نوع روکش، جنس، ابعاد و زمان چاپ محاسبه می‌گردد.

      برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش از طریق لینک تلگرام یا واتس آپ زیر در تماس باشید.

                               سفارش از طریق واتس آپ                          سفارش از طریق تلگرام

     

    با توجه به ویژگی‌های گفته شده، چاپ کارت ویزیت گلاسه کاربردهای زیادی دارد از جمله ارائه اطلاعات تماس مانند نام شخص، سمت، نام شرکت، شماره تلفن، فکس، ایمیل، آدرس وبسایت، آدرس شبکه های اجتماعی و ... به مردم عادی و مشتریان خاص خود، بیشتر شدن ماندگاری کسب و کار خود در ذهن مخاطبان و همچنین برقراری ارتباط با شرکت‌ها و نهادهای مختلف، تبلیغ غیر مستقیم محصولات و خدمات خود و ...

    در مجموعه خانه طراحان سام چاپ دیجیتال کارت ویزیت گلاسه با دستگاه چاپ دیجیتال Konica با دقت، سرعت و کیفیت بالا به صورت یک رو و دورو در انواع مختلف با روکش‌های متفاوت مانند کارت ویزیت سلفون، کارت ویزیت گلاسه با سلفون براق، کارت ویزیت مخملی، کارت ویزیت لمینت، کارت ویزیت گلاسه با لمینت گرم مات انجام می‌گیرد. دور کارت ویزیت توسط دستگاه کاتر به صورت ساده یا گرد طبق خواست و سلیقه مشتری برش می‌خورد.

    انواع کارت ویزیت گلاسه

      • کارت ویزیت گلاسه با سلفون مات

    جنس این نوع کارت ویزیت از کاغذهای گلاسه است. این کارت ویزیت بر روی کاغذهای گلاسه با گرماژ 250، 300 و 400 گرم تا ابعاد استاندارد 9.5*5.5 سانتی متر با دو نوع دور ساده یا دورگرد چاپ می‌شود. پس از چاپ کارت ویزیت گلاسه، بر روی آن روکشی از سلفون مات ،کشیده می شود. این نوع از کارت ویزیت ظاهری رسمی‌تر نسبت به سایر کارت‌ ویزیت‌ها داشته و جلوه ای مات و تیره دارد. قبل از چاپ باید دقت شود روکش سلفون با رنگی که برای کارت ویزیت طراحی شده، همخوانی و سازگاری داشته باشد. کارت‌های با روکش سلفونی نرم و منعطف بوده، به راحتی تا شده و شکسته نمی‌شوند. این نوع از کارت‌ها ضد آب، ضد خش و دارای ماندگاری و طول عمر بالا هستند و روکش سلفونی آن مانع از تماس مستقیم دست با رنگ می‌گردد.

      • کارت ویزیت گلاسه با سلفون براق

    جنس کارت ویزیت گلاسه با سلفون براق مانند سایر کارت ویزیت‌های گلاسه از گلاسه است و چاپ آن روی کاغذهایی با گرماژ 250، 300 و 400 گرم تا ابعاد استاندارد 9.5*5.5 سانتی متر با دو نوع دور تیز و دورگرد طبق خواست مشتری انجام می‌گیرد. پس از انجام عملیات چاپ، روکشی براق از جنس سلفون، بر روی آن کشیده می شود. روکش سلفون روی کارت باعث افزایش طول عمر، ماندگاری، دوام و مقاومت بیشتر کارت در برابر رطوبت، خش، تماس دست و ... می شود و همچنین ظاهری زیبا، روشن و براق به کارت می‌دهد. کارت‌های با روکش سلفونی، نرم و منعطف بوده، به راحتی تا شده و شکسته نمی‌شوند.

      • کارت ویزیت گلاسه با سلفون مات مخملی

    کارت ویزیت گلاسه با سلفون مات مخملی جنسی از گلاسه در گرماژ 250، 300 و 400 گرم تا ابعاد استاندارد 9.5*5.5 سانتی متر و ظاهری مات دارد و بسیار شیک، زیبا و تاثیرگذار است و به علت داشتن کاغذی با بافت زیبا، نرم و روکش مخملی، لمس آن احساس خوبی را به مخاطبان منتقل می‌کند و آنان مایلند زمان بیشتری آن را در دستان خود نگه دارند. پس از انجام عملیات چاپ روکشی از سلفون مات مخملی روی کارت ویزیت کشیده می‌شود. مخمل جلوه خاص و چشم نوازی برای کارت ویزیت دارد علاوه بر آن چاپ کارت هایی با این بافت و این نوع روکش باعث افزایش ماندگاری، دوام و طول عمر کارت ویزیت در برابر عواملی مانند رطوبت، گرما، خش و شکستگی و ... می گردد. روکش کارت ویزیت سلفون مخملی از جنس نانو بوده و از لطافت فوق العاده بالایی نسبت به دیگر سلفون ها و لمینت ها برخوردار است.

      • کارت ویزیت گلاسه با لمینت گرم براق

    کارت ویزیت لمینت گرم براق بر روی کاغذهایی با گرماژ 250، 300 و 400 گرم تا ابعاد استاندارد 9.5*5.5 سانتی متر با جنس گلاسه چاپ شده و در پایان با لمینت گرم روشن و براق روکش می شود و در مقایسه با سایر انواع کارت ویزیت‌ها ضخامت روکش بیشتری دارند. این کارت ها با دستگاه کاتر به صورت دورگرد و دور تیز طبق سلیقه مشتری برش می‌خورند و روکش لمینت روی آن علاوه بر کیفیت بالا، ماندگاری، دوام و استحکام بیشتری نسبت به سلفون دارد چرا که سلفون نسبت به لمینت نرم تر است. یکی از ویژگی های این کارتها این است که به راحتی خم نشده و در اثر خم شدن به راحتی شکسته می‌شوند و ظاهری شق و رق دارند این نوع کارت‌ها ضد آب و ضد خش هستند و نمی‌توان با خودکار روی آن نوشت.

      • کارت ویزیت گلاسه با لمینت گرم مات

    کارت ویزیت لمینت گرم براق بر روی کاغذهای 250، 300 و 400 گرم تا ابعاد استاندارد 9.5*5.5 سانتی متر با جنس گلاسه چاپ شده و در پایان با لمینت گرم تیره و مات روکش می شود و در مقایسه با سایر انواع کارت ویزیت‌ها ضخامت روکش بیشتری دارند. این کارت ها در دو نوع دورگرد و دور تیز طبق خواست مشتری ارائه می‌شوند و روکش لمینت روی آن علاوه بر کیفیت بالا، ماندگاری، دوام و استحکام بیشتری نسبت به سلفون دارد چرا که سلفون نسبت به لمینت نرم تر است. یکی از ویژگی های این کارتها این است که به راحتی خم نشده و در اثر خم شدن به راحتی شکسته می‌شوند و ظاهری شق و رق دارند این نوع کارت‌ها ضد آب و ضد خش هستند و نمی‌توان با خودکار روی آن نوشت.

    جنس کارت ویزیت گلاسه، ابعاد، گرماژ و ماندگاری چاپ

     جنس کارت ویزیت گلاسه از کاغذهای گلاسه است که در ابعاد 8.5 * 4.5 و 9 * 5 سانتی متر و در گرماژ 250، 300 و 400 گرم طبق سلیقه مشتری با روکش‌های مختلف (سلفون و لمینت) چاپ می گردد.

    حداکثر سایز چاپ کارت ویزیت گلاسه 9.5 * 5.5 سانتی متر می باشد.

    وجود یک لایه روکش لمینت یا سلفون روی کارت ویزیت گلاسه دوام، مقاومت و ماندگاری چاپ روی کارت ویزیت گلاسه را در برابر آسیب‌ها و عوامل محیطی مانند گرما، رطوبت، آب، خط و خش و ... افزایش می‌دهد و مانع از تماس مستقیم دست روی رنگ چاپ شده، می‌گردد.

    مراحل تولید کارت ویزیت گلاسه

    در مجموعه خانه طراحان سام چاپ دیجیتال کارت ویزیت گلاسه با دستگاه Konica  انجام می شود. 

    چاپ دیجیتال کارت ویزیت گلاسه به این صورت انجام می‌شود که ابتدا از فایل طراحی شده پرینت گرفته می شود و پس از چاپ آن از ‏روکش های سلفون و لمینت برای پوشش روی کارت و افزایش مقاومت و ماندگاری آن استفاده می شود.

    برش و لب گرد کردن کارت ویزیت مرحله پایانی در تولید می باشد.

    نحوه سفارش و ارسال کارت ویزیت گلاسه

    برای سفارش چاپ کارت ویزیت گلاسه لازم است فایلی که مشتری ارسال می کند به صورت لایه بسته با فرمت های Tiff  و  PSD باشد.

    اگر کارت ویزیت گلاسه به صورت دورو چاپ شود در ارسال فایل هر دو طرف کارت ویزیت گلاسه به صورت جداگانه باید ارسال شود.

    پس از ارسال فایل توسط مشتری و بررسی توسط اپراتور، سفارش ثبت شده و زمان انجام کار و تحویل محصول پس از بررسی مقدار کار چاپ (محاسبه بر اساس متراژ)، نوع روکش، جنس، حجم، اندازه و تعداد کار به مشتری اعلام می‌گردد (این زمان از یک ساعت تا یک روز متفاوت است).

    ارسال کارت ویزیت گلاسه به تمام نقاط تهران با استفاده از آژانس، خدمات حمل و نقل اینترنتی و پیک موتوری انجام می گیرد و همچنین ارسال به کلیه شهرهای جهان و ایران از طریق زمینی، دریایی و هوایی امکان پذیر است.

     

    محصولات مرتبط: