چاپ یووی چیست؟



چاپ یووی

چاپ UV نوعی از چاپ دیجیتال است که از اشعه فرابنفش استفاده می کند تا جوهر را خشک کند.

همان طور که پرینتر جوهر را بر روی سطح مورد نظر توزیع می کند، لامپ های UV مخصوص طراحی شده در دستگاه چاپ فورا ، اقدام به خشک کردن جوهر می کنند.

جالب است بدانید از نور فرابنفش در ابتدا برای خشک کردن سریع لاک ناخن ها در زمان مانیکور استفاده می شد ، پس از آن نور ماوراء بنفش به سرعت در بازارهای صنعتی و تجاری گسترش یافت.

از آنجا که اشعه یو وی فورا هر جوهر چاپی را خشک می کند، نقاط جوهر مرطوب فرصت پخش شدن پیدا نمیکنند و در نتیجه جزئیات بسیار دقیق تر می شوند جوهرهای UV با فرآیند فوتومکانیک خشک می شوند.

جوهر در معرض تابش چراغ های فرا بنفش قرارگرفته و بلافاصله از یک مایع به جامد با تبخیر بسیار کمی از حلال ها تبدیل میشود.

بنابراین شما می توانید تقریبا هر چیزی را (بتن، چوب، فلز، پلاستیک ،کاشی های سرامیکی، سنگ، فوم برد، شیشه، پلکسی، پارچه) که می‌خواهید با استفاده از جوهرهای یووی چاپ کنید.

علاوه بر این، جوهر های UV در برابر تغییرات محیطی از جمله نور آفتاب و باران مقاوم بوده و مقاومت چاپ را در برابر کمرنگ شدن و رنگ پریدگی افزایش می دهد.

این فرآیند سازگار با محیط زیست است زیرا باعث تولید مقدار کمی VOC (ترکیب آلی فرار)، بو و گرما می شود.

مراحل سفارش چاپ یووی

برای سفارش چاپ یووی لازم است فایلی که مشتری ارسال می‌کند به صورت لایه بسته با فرمت هایTiff و PSD باشد.

پس از ارسال فایل توسط مشتری و بررسی توسط اپراتور، سفارش ثبت شده و زمان انجام کار و تحویل محصول پس از بررسی مقدار کار چاپ (محاسبه بر اساس متراژ)، حجم، اندازه و تعداد کار به مشتری اعلام می‌گردد (این زمان از یک ساعت تا یک روز متفاوت است)

نحوه ارسال چاپ یووی

ارسال چاپ یووی به تمام نقاط تهران با استفاده از آژانس، پیک موتوری و وسایل حمل و نقل اینترنتی انجام می‌گیرد و همچنین ارسال به کلیه شهرهای جهان و ایران از طریق زمینی، دریایی و هوایی امکان پذیر است.

قیمت چاپ یووی

قیمت چاپ یووی بر اساس زمان یا متراژ چاپ محاسبه می‌گردد.

برای اطلاع از قیمت چاپ یووی از طریق تلگرام یا واتس آپ با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید.

                         سفارش از طریق واتس آپ                          سفارش از طریق تلگرام

 

 

مقالات مرتبط: