چاپ کارت ویزیت سلفون

چاپ کارت ویزیت گلاسه با سلفون مات

چاپ کارت ویزیت سلفون مات

  • کارت ویزیت ابزار برقراری ارتباط با افراد، شرکت‌ها و نهادهای مختلف جهت تبلیغ محصولات و خدمات به صورت غیر مستقیم برای ماندگارتر کردن کسب و کار در ذهن مخاطبان است.

    زمانی که لایه‌ای به نام سلفون بر روی کارت ویزیت از جنس گلاسه کشیده شود، مقاومت کارت ویزیت در برابر رطوبت، حرارت، نور، خط و خش و ... بالا رفته و همچنین اثر چاپی دارای کیفیت، زیبایی، جلا و ظرافت بیشتری می‌گردد.

    وجود سلفون روی کارت ویزیت باعث حفاظت رنگ‌های چاپی در برابر تماس مستقیم دست می‌گردد بدین ترتیب طول عمر و ماندگاری رنگ چاپی در کارت ویزیت سلفون افزایش می یابد.

    چاپ کارت ویزیت سلفون در سه نوع مات و براق و مخملی مات و در ابعاد و گرماژ مختلف انجام می‌گیرد.

    کارت ویزیت سلفون علاوه بر داشتن ظاهری رسمی و جلوه‌ای زیبا و جذاب، دارای دوام و ماندگاری زیاد، وضوح و شفافیت رنگی بالا، هزینه کم، انعطاف پذیری زیاد و ... است.

    از آنجایی که چاپ کارت ویزیت سلفون با لایه سلفونی بسیار انعطاف پذیر و نرم است، به راحتی خم شده و شکسته نمی‌شود به همین دلیل چاپ این کارت ویزیت مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است.

  • قیمت چاپ کارت ویزیت گلاسه با سلفون مات تا ابعاد استاندارد 9.5*5.5

    برای دیدن قیمت کارت ویزیت سلفون براق کلیک کنید

    قیمت ها به تومان می باشد
    تعداد
    50 عدد
    100 عدد
    200 عدد
    300 عدد
    500 عدد
    1000 عدد
    تعداد
    گلاسه یکرو+سلفون مات دورو+برش ساده
    50 عدد
    20,800
    100 عدد
    29,800
    200 عدد
    46,400
    300 عدد
    62,400
    500 عدد
    98,200
    1000 عدد
    183,700
    تعداد
    گلاسه دورو+سلفون مات دورو+برش ساده
    50 عدد
    23,400
    100 عدد
    34,600
    200 عدد
    54,500
    300 عدد
    73,600
    500 عدد
    115,900
    1000 عدد
    218,000
    تعداد
    گلاسه یکرو+سلفون مات دورو+برش دورگرد
    50 عدد
    22,400
    100 عدد
    31,400
    200 عدد
    48,000
    300 عدد
    64,000
    500 عدد
    101,400
    1000 عدد
    188,500
    تعداد
    گلاسه دورو+سلفون مات دورو+برش دورگرد
    50 عدد
    25,000
    100 عدد
    36,200
    200 عدد
    56,100
    300 عدد
    75,200
    500 عدد
    119,100
    1000 عدد
    222,800

    قیمت کارت ویزیت سلفون بر اساس نوع جنس، ابعاد و زمان چاپ محاسبه می‌گردد.

    برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش از طریق لینک تلگرام یا واتس آپ زیر در تماس باشید.

                             سفارش از طریق واتس آپ                          سفارش از طریق تلگرام

 

با توجه به ویژگی‌های گفته شده، چاپ کارت ویزیت سلفون کاربردهای زیادی در تبلیغات دارد از جمله ارائه اطلاعات تماس مانند نام شخص، سمت، نام شرکت، شماره تلفن، فکس، ایمیل، آدرس وبسایت، آدرس شبکه های اجتماعی و ... به مردم عادی و مشتریان خاص خود، بیشتر شدن ماندگاری کسب و کار خود در ذهن مخاطبان و همچنین برقراری ارتباط با شرکت‌ها و نهادهای مختلف، تبلیغ غیر مستقیم محصولات و خدمات خود و ...

در مجموعه خانه طراحان سام چاپ کارت ویزیت سلفون یک رو و دورو با دقت، سرعت و کیفیت بالا به صورت مات، براق و مات مخملی با دور ساده (دور تیز) یا دور گرد در انواع خلاقانه کارت ویزیت‌های فانتزی مانند چاپ کارت ویزیت سلفون مربعی و ... طبق خواست و سلیقه مشتری با استفاده از دستگاه چاپ دیجیتال و جوهرهای مرغوب انجام می‌گیرد.

انواع کارت ویزیت سلفون

    • کارت ویزیت سلفون مات

برای چاپ کارت ویزیت سلفون مات پس از چاپ کارت ویزیت گلاسه، بر روی آن روکشی از سلفون مات کشیده می شود. این نوع از کارت ویزیت ظاهری رسمی‌تر نسبت به سایر کارت‌ ویزیت‌ها داشته و جلوه ای مات و تیره دارد. قبل از چاپ باید دقت شود روکش سلفون با رنگی که برای کارت ویزیت طراحی شده همخوانی و سازگاری داشته باشد. کارت‌های با روکش سلفونی نرم و منعطف بوده، به راحتی تا شده و شکسته نمی‌شوند. این نوع از کارت‌ها ضد آب، ضد خش و دارای ماندگاری و طول عمر بالا هستند و روکش سلفونی آن مانع از تماس مستقیم دست با رنگ می‌گردد.

    • کارت ویزیت سلفون براق

بر خلاف کارت ویزیت سلفون مات در چاپ کارت ویزیت سلفون براق پس از انجام عملیات چاپ روکشی از جنس سلفون براق، بر روی آن کشیده می شود. روکش سلفون روی کارت باعث افزایش طول عمر، ماندگاری، دوام و مقاومت بیشتر کارت در برابر رطوبت، خش، تماس دست و ... می شود و همچنین ظاهری زیبا، روشن و براق به کارت می‌دهد. کارت‌های با روکش سلفونی نرم و منعطف بوده، به راحتی تا شده و شکسته نمی‌شوند.

    • کارت ویزیت سلفون مات مخملی

کارت ویزیت با سلفون مات مخملی ظاهری مات دارد و بسیار شیک، زیبا و تاثیرگذار است و به علت داشتن کاغذی با بافت زیبا، نرم و روکش مخملی، لمس آن احساس خوبی را به مخاطبان منتقل می‌کند و آنان مایلند زمان بیشتری آن را در دستان خود نگه دارند. پس از انجام عملیات چاپ روکشی از سلفون مات مخملی روی کارت ویزیت کشیده می‌شود. مخمل جلوه خاص و چشم نوازی برای کارت ویزیت دارد علاوه بر آن چاپ کارت هایی با این بافت و این نوع روکش باعث افزایش ماندگاری، دوام و طول عمر کارت ویزیت در برابر عواملی مانند رطوبت، گرما، خش و شکستگی و ... می گردد. روکش کارت ویزیت سلفون مخملی از جنس نانو بوده و از لطافت فوق العاده بالایی برخوردار است.

جنس کارت ویزیت سلفون، ابعاد، گرماژ و ماندگاری چاپ

جنس کارت ویزیت سلفون از گلاسه است که در ابعاد 8.5 * 4.5 و 9 * 5 سانتی متر و در گرماژ 250، 300 و 400 گرم طبق سلیقه مشتری با روکش‌ سلفون چاپ می گردد.

حداکثر سایز چاپ کارت ویزیت سلفون 9.5 * 5.5 سانتی متر می باشد.

وجود یک لایه روکش سلفون روی کارت ویزیت دوام، مقاومت و ماندگاری چاپ روی کارت ویزیت سلفون را در برابر آسیب‌های احتمالی و عوامل محیطی مانند گرما، رطوبت، آب، خط و خش و ... افزایش می‌دهد و مانع از تماس مستقیم دست روی رنگ چاپ شده، می‌گردد.

مراحل تولید کارت ویزیت سلفون

در مجموعه خانه طراحان سام دستگاه چاپ کارت ویزیت سلفون، دستگاه دیجیتال مجهز و مدرن Konica است چاپ دیجیتال کارت ویزیت سلفون به این صورت انجام می شود که ابتدا از فایل طراحی شده پرینت گرفته می شود و پس از چاپ آن از ‏روکش‌های سلفون برای پوشش روی کارت و افزایش مقاومت و ماندگاری و بالا بردن طول عمر کارت استفاده می شود.

مرحله برش و لب گرد کردن کارت ویزیت مرحله پایانی در تولید می باشد.

نحوه سفارش کارت ویزیت سلفون و ارسال آن

برای سفارش چاپ کارت ویزیت سلفون لازم است فایلی که مشتری ارسال می کند به صورت لایه بسته با فرمت های Tiff وPSD باشد.

اگر کارت ویزیت سلفون به صورت دورو چاپ می شود در ارسال فایل هر دو طرف کارت ویزیت سلفون به صورت جداگانه باید ارسال شود.

پس از ارسال فایل توسط مشتری و بررسی توسط اپراتور، سفارش ثبت شده و زمان انجام کار و تحویل محصول پس از بررسی مقدار کار چاپ (محاسبه بر اساس متراژ)، نوع روکش، جنس، حجم، اندازه و تعداد کار به مشتری اعلام می‌گردد (این زمان از یک ساعت تا یک روز متفاوت است).

ارسال کارت ویزیت سلفون به تمام نقاط تهران با استفاده از آژانس، خدمات حمل و نقل اینترنتی و پیک موتوری انجام می گیرد و همچنین ارسال به کلیه شهرهای جهان و ایران از طریق زمینی، دریایی و هوایی امکان پذیر است.

 

محصولات مرتبط: